B0hemen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 http://www.cellular-news.com/story/8992.shtml "The Sony Ericsson's T616 and other Sony Ericsson mobile phones will make several appearances in the movie and are an integral part of the story line." (T616 er det nord-amerikanske navnet på T610) Burde bli god reklame. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nå suger CA maks da.. men et sånt produkt trenger vel all den reklamen den kan få... Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 http://www.telenytt.no/nyheter/mobil/artic...b?articleID=640 Samme artikkel men norsk oversettelse, eller hva de har gjort kan leses der. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nå suger CA maks da.. men et sånt produkt trenger vel all den reklamen den kan få... Hvorfor er du ALLTID negativ når tråden ikke handler om siemens? Og en annen ting, t610 slår ALLE siemens telefonene som er på markedet i dag, eller som kommer i nærmeste fremtid. (utenom sx1 som er i en helt annen prisklasse, og som bruker symbian) Og forresten når kommer sx1? :wink: Den skulle komme i juni, men jeg har enda ikke hørt et pip fra den. Hmm, kanskje jeg hadde rett likevel, at den kom til å bli utsatt, og ikke komme før i august-september? :wink: Hvis du ikke har noe bedre å si i en tråd enn "den suger da!" og bare fortelle hvor dårlig alt er, så kan du jo bare drite i å svare. Er så utrolig lei av siemens fanboy faktene dine. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Men i alledager da, hvor er siemens nevnt her? :o Det må da gå an å tåle en spøk... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Men i alledager da, hvor er siemens nevnt her? :oDet må da gå an å tåle en spøk... Du svarte meg ikke på de siemens sx1 greiene... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 har liten eller ingen interesse av når SX1 kommer... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg sjekket det nettopp opp på clubsiemens, og jeg hadde rett! Allerede nå er det snakk om ikke tidligere enn august, og her i norge kommer den i starten av september! Om ikke senere! Ser ikke bort ifra at den vil være her rundt slutten av september. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva har SX1 med denne tråden å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jamen HERREGUD da dennis88, det må jo for faen meg være lov til å slå en liten spøk uten at du skal komme å kalle han Siemens fanboy for det vel??? Blir så irritert over at du ripper opp i gamle tider, der Kamera kanskje sa at Siemens er best elns et par ganger. Det må da vel være lov til å ha en favoritt, det har vel du og? Dessuten var ikke Siemens nevnt med ETT eneste ord før du blandet deg inn! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nok nå. Foreslår dere roer dere med personangrepene og flamingen. Slikt ødelegger nytteverdien til forumet, og er dessuten utrolig uinteressant for alle oss andre å lese om. Bruk offtopic eller PM om dere har noe på hjertet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg