Gå til innhold

T610 i Charlie's Angles 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå suger CA maks da..  :lol:  

men et sånt produkt trenger vel all den reklamen den kan få...  :roll:

Hvorfor er du ALLTID negativ når tråden ikke handler om siemens?

Og en annen ting, t610 slår ALLE siemens telefonene som er på markedet i dag, eller som kommer i nærmeste fremtid. (utenom sx1 som er i en helt annen prisklasse, og som bruker symbian)

Og forresten når kommer sx1? :wink:

Den skulle komme i juni, men jeg har enda ikke hørt et pip fra den. :roll:

Hmm, kanskje jeg hadde rett likevel, at den kom til å bli utsatt, og ikke komme før i august-september? :wink:

Hvis du ikke har noe bedre å si i en tråd enn "den suger da!" og bare fortelle hvor dårlig alt er, så kan du jo bare drite i å svare. :shrug:

Er så utrolig lei av siemens fanboy faktene dine. :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg sjekket det nettopp opp på clubsiemens, og jeg hadde rett! :lol:

Allerede nå er det snakk om ikke tidligere enn august, og her i norge kommer den i starten av september! Om ikke senere! :lol:

Ser ikke bort ifra at den vil være her rundt slutten av september.

Lenke til kommentar

Jamen HERREGUD da dennis88, det må jo for faen meg være lov til å slå en liten spøk uten at du skal komme å kalle han Siemens fanboy for det vel??? Blir så irritert over at du ripper opp i gamle tider, der Kamera kanskje sa at Siemens er best elns et par ganger. Det må da vel være lov til å ha en favoritt, det har vel du og? Dessuten var ikke Siemens nevnt med ETT eneste ord før du blandet deg inn!

:evil:

Lenke til kommentar

Nok nå. Foreslår dere roer dere med personangrepene og flamingen. Slikt ødelegger nytteverdien til forumet, og er dessuten utrolig uinteressant for alle oss andre å lese om. Bruk offtopic eller PM om dere har noe på hjertet.

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...