BIGG Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Masse gode tilbud: www.fotovideo.no Bestilte en Sigma 150-500, pris: 5895,-!! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Dette er visst i hovedsak restlageret til Fotoknusen Pro, som de kjøpte opp. Må si at det brant litt i lommeboka mi og vedrørende det objektivet. Hadde vært moro med til våren. Men nå må det nesten settes stopp når det gjelder innkjøp av fotoutstyr for en stund Sigma 300mm f/2.8 til 17400 kr. er jo temmelig sjenerøst. Veldig mange fristende tilbud. Endret 8. februar 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 De har Sigma 100-300 f/4 på "billigsalg", bare 17 store lapper... *host* https://prisguiden.no/product.php?product_id=36960 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 "Vi har gjort et kupp - nå skal vi gjøre et til!" Sett i forhold til inntrykket FotoVideo forsøker å skape på sidene sine må jeg si at her var det eksepsjonelt langt mellom de gode tilbudene, sjekk prisguiden før du slår til! Lenke til kommentar
ebsilon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 I dagens morgennummer av Aftenposten annonserte de med D700 til 15000. JEg sjekket kjapt på nettsidene da jeg kom på jobben, men da var det tydeligvis ingen fler igjen. Eirik Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Visst er det flere igjen http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=97881 Lå riktignok ikke ute blant varene i partisalget. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Masse gode tilbud: www.fotovideo.no Bestilte en Sigma 150-500, pris: 5895,-!! Da sparte du akkurat kr null i forhold til fortomagasinets ordinærpris. På en annen side kjøper jeg det sikkert det samme objektivet selv Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Da sparte du akkurat kr null i forhold til fortomagasinets ordinærpris. På en annen side kjøper jeg det sikkert det samme objektivet selv I know, men det var 1500 opp til Japan Photo, så det var god nok unnskyldning for å handle!! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da sparte du akkurat kr null i forhold til fortomagasinets ordinærpris. På en annen side kjøper jeg det sikkert det samme objektivet selv Fotovideo og Fotomagasinet har samme eier og selger fra det samme konkursboet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Masse gode tilbud: www.fotovideo.no Bestilte en Sigma 150-500, pris: 5895,-!! Da sparte du akkurat kr null i forhold til fortomagasinets ordinærpris. På en annen side kjøper jeg det sikkert det samme objektivet selv Søk opp flere av FotoVideos tilbud og du får samme pris hos Fotomagasinet. Legger man til at layouten på websiten er helt identisk så lyser det en viss connection, og da tydeligvis også i prisdatabase Edit: Goddamnit. For sein. Endret 8. februar 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 111 950,- for Sigma 200-500/2.8.. Tror jeg slår til jeg Lenke til kommentar
water2foto Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Lønnsomt å følge med på forumet her ! Da er en Sigma 150-500mm til 5.900 for Canon bestilt, og det er utvilsomt billig. Har tidligere funnet den til 7.500 og vært i tvil, men til denne prisen var det bare å trå til. Så får jeg håpe at den er HSM, det sto ikke i betegnelsen. Kanskje litt sjansespill, da jeg også foreløpig bare håper at den ikke er et mandags-objektiv som jeg har forstått at Sigma kan være innimellom (blir mitt første Sigmaobjektiv). Henter den også selv i Møllergata, så det ikke blir fraktkostnader og ev. transportskader. Synes forøvrig at en del av tilbudene kanskje ikke var så veldig gode i denne annonsen. Endret 8. februar 2010 av water2foto Lenke til kommentar
ebsilon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Visst er det flere igjen http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=97881 Lå riktignok ikke ute blant varene i partisalget. Der tok jeg grundig feil, gitt... jeg sjekket kun det som lå under partisalg - dette var sikker tbare det som ikke var en del av FV's vanlige sortiment. Eirik Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Visst er det flere igjen http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=97881 Lå riktignok ikke ute blant varene i partisalget. Der tok jeg grundig feil, gitt... jeg sjekket kun det som lå under partisalg - dette var sikker tbare det som ikke var en del av FV's vanlige sortiment. Eirik Virker ikke helt ryddig på sidene dette partisalget. Det er faktisk en del varer på partisalg-sidene som de har i sitt vanlige sortiment. Disse er igjen ikke å finne på sin vanlige plass i nettbutikken. Men så lenge det er salg så kan man vel glatt godta det Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå er jo FV også IMPORTØREN av Sigma så de taper vel ikke akkurat penger på å slå av 3 kroner på ett Sigma objektiv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå