Gå til innhold

Gode tilbud hos FotoVideo.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er visst i hovedsak restlageret til Fotoknusen Pro, som de kjøpte opp.

Må si at det brant litt i lommeboka mi og vedrørende det objektivet. Hadde vært moro med til våren. Men nå må det nesten settes stopp når det gjelder innkjøp av fotoutstyr for en stund :)

Sigma 300mm f/2.8 til 17400 kr. er jo temmelig sjenerøst. Veldig mange fristende tilbud.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Da sparte du akkurat kr null i forhold til fortomagasinets ordinærpris. På en annen side kjøper jeg det sikkert det samme objektivet selv :D

I know, men det var 1500 opp til Japan Photo, så det var god nok unnskyldning for å handle!!

Lenke til kommentar
Masse gode tilbud: www.fotovideo.no

Bestilte en Sigma 150-500, pris: 5895,-!!

Da sparte du akkurat kr null i forhold til fortomagasinets ordinærpris. På en annen side kjøper jeg det sikkert det samme objektivet selv :D

Søk opp flere av FotoVideos tilbud og du får samme pris hos Fotomagasinet. Legger man til at layouten på websiten er helt identisk så lyser det en viss connection, og da tydeligvis også i prisdatabase ;)

Edit: Goddamnit. For sein.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Lønnsomt å følge med på forumet her !

Da er en Sigma 150-500mm til 5.900 for Canon bestilt, og det er utvilsomt billig. Har tidligere funnet den til 7.500 og vært i tvil, men til denne prisen var det bare å trå til.

Så får jeg håpe at den er HSM, det sto ikke i betegnelsen. Kanskje litt sjansespill, da jeg også foreløpig bare håper at den ikke er et mandags-objektiv som jeg har forstått at Sigma kan være innimellom (blir mitt første Sigmaobjektiv).

Henter den også selv i Møllergata, så det ikke blir fraktkostnader og ev. transportskader.

Synes forøvrig at en del av tilbudene kanskje ikke var så veldig gode i denne annonsen.

Endret av water2foto
Lenke til kommentar
Visst er det flere igjen :)

http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=97881

Lå riktignok ikke ute blant varene i partisalget.

Der tok jeg grundig feil, gitt... jeg sjekket kun det som lå under partisalg - dette var sikker tbare det som ikke var en del av FV's vanlige sortiment.

Eirik

Virker ikke helt ryddig på sidene dette partisalget. Det er faktisk en del varer på partisalg-sidene som de har i sitt vanlige sortiment. Disse er igjen ikke å finne på sin vanlige plass i nettbutikken.

Men så lenge det er salg så kan man vel glatt godta det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...