toth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei! Jeg trenger å komme meg til Nagold i Tyskland for å hente en bil. Jeg bor i Kristiansand. Det går fly fra kjevik til køben og derfra til stuttgart, jeg antar det er det enkleste? Men så skal jeg da evt fra stuttgart til Nagold. Er det noen som er kjent nedi der, og kan hjelpe litt? Evt foreslå andre reiseruter/måter? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Air Berlin flyr fra Oslo til Stutgard. Kristiansand -> København -> Stuttgard er vel enklere enn Kristiansand -> Oslo -> Stuttgard. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skal en først via en annen norsk flyplass er vel Frankfurt en bedere mellomstasjon enn Berlin. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Tror (Air) Berlin er navnet på selskapet, ikke snakk om mellomlanding i Berlin. Men ser ut som kjevik>køben>stuttgart er mest fornuftig, ja. Det jeg trenger litt hjelp med da er Stuttgart>Nagold. Tog, buss, leiebil...? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Flyplassenes hjemmesider har alltid en del infor http://www.stuttgart-airport.com/sys/index...id=3&lang=1 Videre om togreisen finner du på bahn.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå