Jompio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg ser nå etter en CPU kjøler som skal passe inni Antec Three Hundred Eller In-Win Fanqua kabinettet uten at jeg trenger å fjerne vifter o.l. Jeg har før hatt Cooler Master Cosmos S kabinettet, som er 26cm bredt, og da måtte jeg fjerne viften i døren for å få plass til Noctua NH-UP12 viften min. Noe jeg syntes var dumt. Så da spør jeg dere; Finnes det gode CPU vifter der ute som vil få plass i en av de to kabinettene, uten at jeg f. eks slipper å fjerne 22cm viften i døren på Fanqua kabinettet? Hvilken i såfall ? Hva bør jeg alternativt gjøre dersom dette ikke vil fungere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noctua C12P er god og lav Ellers har man jo Scythe Ninja Mini og Scythe Big Shuriken. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Tror du denne vil få plass i antec eller In-Win kabinettet da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ein som er nok hakket lavare : https://prisguiden.no/produkt/109787 holder min e8400 3 grader over systemtempen i eit lite htpc-kabinett (33 mot 36 grader) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Den er vel 9 cm høy. Jeg vet ikke målene på InWin-kassa Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er en litt noctua-fanboy så jeg heller litt mot den. Den er 114mm høy. Kabinettet In-Win er 225mm bredt. Da det sitter en 22cm stor vifte i døren, (som stikker ut et par cm?) så det blir veldig dumt om jeg er nødt til å fjerne viften i døren for å få plass til CPU viften.. - Jonas Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 9 cm uten vifte ja Du har jo 10 cm å gå på, mann Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Da satser jeg på at det går fint =) Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå