4guitar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hallo! Skal være en framføring på 10 minutter, hvor jeg skal være litt kreativ og kunne litt om følgende stikkord: 1. Hydrokarboner 2. Kjemiske Bindinger 3. Fotosyntese 4. Drivhuseffekt 5. Ikke-fornybare Energikilder 6. Fornybare Energikilder 7. Energiloven 8. Arbeid og energi 9. Energikjeder Det er mulighet for å bytte/legge til stikkord. Så det jeg trenger hjelp til, er å finne en oversikt som har vertfall over 50% av disse stikkordene i seg. Jeg tenker litt på Global oppvarming, i tilfellet du ikke har noen tips til et nytt tema, hvordan kan jeg legga framføre om Global oppvarming? Takk på forhånd, og ikke vær sjenert med forslag! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg kan PMe deg avgangseksamenen min fra 10 klasse om du vil? Inkluderer ikke alle stikkordene, men de fleste, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
4guitar Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Gjerne det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå