MrGrandmother Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hvordan kan jeg kjøre pumpen med pcen av for å teste for lekkasjer? Forrige gang brukte jeg pcen til naboen, man nå har han bare laptop Er lite hypp på å installere en CPU kjøler (luft) så jeg faktisk kan ha pcen på. Har en MCP655 pumpe. Noen annen måte å dra strøm fra PSUen (Thermaltake Toughpower 850w)? Endret 8. februar 2010 av MrGrandmother Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du kan kortslutte ATX-kontakta som går til hovedkortet, da starter PSU'n din skal du se. http://www.overclock.net/faqs/96712-how-ju...supply-psu.html Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Koble PSU kun til pumpen og så tar du en binders liten kabel og setter den mellom nr 4 og fem 5 som vist på bilde under. Altså mellom Grønn og sort, da er det bare å skru på PSU så går pumpen. Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 hah kult! Skader ikke PSUen på noen måte å kjøre med så liten last? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) hah kult! Skader ikke PSUen på noen måte å kjøre med så liten last? Nei, har gjort det mange ganger.Det eneste du må huske på er at grønn skal kobles til sort, spiller egentlig ingen rolle hvilken sort for sort er jord(gnd). Endret 8. februar 2010 av minhund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå