ogn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg skal ha dette dette hovedkortet og lurer litt på hvilke CPU`er jeg skal kjøpe. Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe to av denne, men nå har jeg sett at denne er mye billigere. Hva er best ytelsesmessig og passer begge to til mitt hovedkort? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 forskjellen på mp og xp er at mp er til dual. men ingen problem å få xp til å funke på dual-system, du må bare lukke L13 broen om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva er best ytelsesmessig og passer begge to til mitt hovedkort? Hva skal det brukes til? Lenke til kommentar
ogn Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 skal brukes til en terminalserver Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Bør kanskje gå for MP utgaven selv om den er dobbelt så dyr. Så slipper du å begynne å tukle med prosessorene før du tar dem i bruk. Med tanke på garanti og slikt. Lenke til kommentar
ogn Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Har allerede bestilt MP-utgaven. Tar ikke sjansen på at det blir problemer med garanti. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå