DCG Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har lett en del etter et IT-relatert studie som kan taes på deltid, gjerne nettbasert. Helst noe som kan ende opp i en bachelor-grad. Noen som har tips eller ideer? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ser interessant ut, men tar gjerne imor flere tips. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ingeniørgrad fra HiN. Ganske nytt tilbud så det er vel ikke så mange erfaringer med dette tilbudet ennå. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Bumper denne.. tenker å veldig på å gjøre det samme selv. edit: Ser selv etter deltids bachelor innenfor informatikk da jeg er i full jobb også. Endret 18. mars 2010 av thekid Lenke til kommentar
espen2010 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Flere skoler som har deltidsstudier på nett. Sjekk også ut ecademy.no og noroff.no. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Flere skoler som har deltidsstudier på nett. Sjekk også ut ecademy.no og noroff.no. Ingen av de er aktuelle, de er jo bare studier de har satt sammen selv av virvar av emner, det er ingen ordentlig og godkjent bachelor eller tittel. Enkeltemner kan jeg lese opp til selv eller jobben sender på kurs. Sitter igjen med nav attføring følelse når jeg ser på de sidene og hva de tilbyr. (Ja, er negativ idag) Lenke til kommentar
espen2010 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Flere skoler som har deltidsstudier på nett. Sjekk også ut ecademy.no og noroff.no. Ingen av de er aktuelle, de er jo bare studier de har satt sammen selv av virvar av emner, det er ingen ordentlig og godkjent bachelor eller tittel. Enkeltemner kan jeg lese opp til selv eller jobben sender på kurs. Sitter igjen med nav attføring følelse når jeg ser på de sidene og hva de tilbyr. (Ja, er negativ idag) Du var nok litt negativ der ja:) Udiskutabelt at det ikke er en bachelor utdanning. Det er jo fagskoler, men ikke enig med deg i at emnene er satt sammen i et virvar. Eks. ser du på Nettverksadministrator Microsoft på ecademy er det mye bra innhold og veldig spesifikt. Uansett, er mye å velge i, så velg for all del noe du har tro på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå