Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Litt langt innlegg kanskje, men håper noen kan ta seg tid til og lese og hjelpe meg litt! Like før jul traff jeg en helt utrolig herlig jente på en fest. Tok kontakt på facebook dagen derpå, og etter det har det blitt mye snakking på msn og telefon. Hun er en jente "way above my league", så har aldri trodd jeg har hatt sjangs på hun. Vi snakket sammen noen uker, og jeg gjor masse ting man egentlig ikke skal gjøre. Blandt annet åpnet jeg meg helt opp og snakket om mine følelser. Fikk ingen "bra" respons, for hun forklarte for meg at hun var usikker og redd for og åpne seg da hun hadde dårlige erfaringer med dette. Anyways, vi møttes og hadde det koselig i noen timer, og når hun gikk, endte vi opp med heftig klining (som hun starta). Da gikk det opp for meg at det kanskje kan bli noe. Vi har møttes flere ganger etter dette, og har blitt mer og mer intime, for og si det sånn. Hun har sakt hun liker meg, og er glad i meg. Men fortsatt er vi bare i "rote" fasen. Hvordan ta steget videre? Hun vet jeg vil mye mer enn det vi har nå, og hun vil også mer, hun bare er redd og usikker. Hva kan jeg si, og gjøre? Syntes det blir for 2001 og spørre "skal vi bli ilag", for og si det sånn.. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor gamle er dere? Noe jeg ville gjort er å f.eks bare en dag dukke opp utenfor huset hennes med en overraskelsesplan (er du 18+ med lappen er jo dette lett) - ta henne med et sted. Hvor eller hva dere skal gjøre må du nesten greie å finne på, men spontanitet er en egenskap mange jenter ser etter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thomas21_* Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva kan jeg si, og gjøre? Syntes det blir for 2001 og spørre "skal vi bli ilag", for og si det sånn.. Alder på dere har jo litt å si her syns jeg. Men om du ikke vil ta en "2001" og spørre henne, så kan du jo ta en enda eldre en.. viss du står med henne, få en kamerat til å slenge ut: "ja... er dere sammen eller ? " Dette måtte jeg spørre for en kamerat av meg, og det fikk henne til å si "hmm, ja. tror det" og det fikk iallefall dem til å gå videre til steget "forhold" Ellers er det jo ett alternativ og "rote" litt videre, og det vil jo etterhvert gå over til mer og mer.. Men mitt spørsmål er vel, alder ? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Takker for svar! Vi er begge 17.. Har lyst og ta steget videre på en ordentlig måte, som samtidig ikke er for teit! Vil spørre face to face, men vet da ikke HVA jeg skal si.. Vanskelig! ;P Rote videre ja og se hva som skjer, ja.. Tror ikke så mye kommer til å skje med mindre jeg gjør noe, for hun er alt for sjenert og redd.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Glemte forresten og nevne at vi har snakka om å gå videre, men ingen av oss tør og ta steget.. MEN jeg VIL, må bare finne ut HVA og HVORDAN jeg skal gjøre det.. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Den med kompisen virker jo grei, virka for meg. Du kan jo også prøve å bare fortsette å rote litt, men dette anbefales ikke. Du bør bare finne en god anledning, under en middag eller noe, og spøøre rett og slett: ''Er vi sammen nå?'' Dette pleier også og virke. Håper det hjalp! -CSW Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det hjalp litt, jaa! Men føler ikke heelt jeg får frem problemet her. Vi er IKKE ilag. Det har vi snakka om, og er enig i at vi bare "holder på." Problemet mitt er og gå videre til og være sammen. Tror ikke det er sånn at vi plutselig er ilag. Må vel gjøre noe, altså "spørre" om vi skal bli sammen. Dog vil jeg ikke spørre RETT ut! :o Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Problemet mitt er og gå videre til og være sammen. Tror ikke det er sånn at vi plutselig er ilag. Må vel gjøre noe, altså "spørre" om vi skal bli sammen. Dog vil jeg ikke spørre RETT ut! :o Du må jo ikke spørre rett ut, du må jo ikke si; Jeg vil bli sammen/ilag med deg. Du kan jo si at: Jeg har følelser for deg, og jeg vil at det skal bli noe mer mellom dere enn bare roting. Eller, Vis henne denne tråden Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Litt langt innlegg kanskje, men håper noen kan ta seg tid til og lese og hjelpe meg litt! Like før jul traff jeg en helt utrolig herlig jente på en fest. Tok kontakt på facebook dagen derpå, og etter det har det blitt mye snakking på msn og telefon. Hun er en jente "way above my league", så har aldri trodd jeg har hatt sjangs på hun. Vi snakket sammen noen uker, og jeg gjor masse ting man egentlig ikke skal gjøre. Blandt annet åpnet jeg meg helt opp og snakket om mine følelser. Fikk ingen "bra" respons, for hun forklarte for meg at hun var usikker og redd for og åpne seg da hun hadde dårlige erfaringer med dette. Anyways, vi møttes og hadde det koselig i noen timer, og når hun gikk, endte vi opp med heftig klining (som hun starta). Da gikk det opp for meg at det kanskje kan bli noe. Vi har møttes flere ganger etter dette, og har blitt mer og mer intime, for og si det sånn. Hun har sakt hun liker meg, og er glad i meg. Men fortsatt er vi bare i "rote" fasen. Hvordan ta steget videre? Hun vet jeg vil mye mer enn det vi har nå, og hun vil også mer, hun bare er redd og usikker. Hva kan jeg si, og gjøre? Syntes det blir for 2001 og spørre "skal vi bli ilag", for og si det sånn.. Takk for alle svar! Yes, you need to fuck her. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Send "Relationship" request på facebook til henne, da finner du ut om dere er kjærester eller ikke. Endret 8. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Kan det bli mer fjortis enn det? Endret 8. februar 2010 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aner ikke ^^ var egentlig kødd, men hørt mange historier om folk som har gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå