.Winter Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Relativt gammel alternate pvp style med hunter. Noe av det er fra før minimum range ble fjerna. http://www.youtube.com/watch?v=bjMReLZgn2A Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Var lite postet etter 4.2 her, så slenger inn denne. Fresh install og glemte å gjemme cursor >.< Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Awesome start med musikken der Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Takk, hyggelig! Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Nytt content! Må da være mulig å få noe liv i denne tråden igjen Ikke mye spennende med normal-fights, men her er fra Spine of Deathwing fra mitt POV. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 helt ok, musikke passet eller var meget drøyt synes nu jeg tips, se på "Two Steps From Hell" - passer perfect til boss kills. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 helt ok, musikke passet eller var meget drøyt synes nu jeg tips, se på "Two Steps From Hell" - passer perfect til boss kills. Uansett hvilken musikk man legger er det noen som ikke vil like den, så jeg tenker "Jeg lager de, så da kan i det minste JEG like musikken". Teksten fra denne passer til fighten. Prøver å bruke litt forskjellig type musikk, som du ser i kanalen. Må jo også bruke noe som går "under radaren" for YouTubes copyright-policy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå