Ronny M Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har utforskeren på oppgavelinjen. Et høyreklikk viser mapper som er ofte brukt, og øverst kan man feste egne favorittmapper. Etter jeg har slettet et par av disse favorittmappene fra harddisken, så står de fortsatt oppført i denne listen. Prøver å velge "løsne fra denne listen" men det hjelper ingenting. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Testet nettopp det samme selv, men klarer ikke fremprovosere denne feilen. Her kan jeg klikke "Fjern fra denne listen" etter at mappen er slettet. Bruker win7 x64 enterprise norsk. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Testet nettopp det samme selv, men klarer ikke fremprovosere denne feilen.Her kan jeg klikke "Fjern fra denne listen" etter at mappen er slettet. Bruker win7 x64 enterprise norsk. Det er et unikt tilfelle med to mapper jeg har i den listen. Klarer ikke å fremprovosere feilen med andre mapper her heller. Kjører Home Premium x64 norsk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 - Høyreklikk på oppgavelinjen og velg egenskaper. - Velg fanen Startmeny . Fjern haken ved det andre valget nederst i vinduet (under personvern). - Klikk på bruk - Hak av det samme valget og igjen velg bruk. Dette skal slette alt av nylig brukte mapper i jumplist. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 - Høyreklikk på oppgavelinjen og velg egenskaper.- Velg fanen Startmeny . Fjern haken ved det andre valget nederst i vinduet (under personvern). - Klikk på bruk - Hak av det samme valget og igjen velg bruk. Dette skal slette alt av nylig brukte mapper i jumplist. Ja, det slettet alle nylig brukte mapper, men ikke de to mappene som er låst øverst Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Beklager, må ha gått forbi meg at du mente de du kan feste til jumplist. Har du prøvd å opprette de mappene igjen og så prøvd å fjernet de i fra listen? Mulig det er noen innstillinger der som ikke er helt synkroniserte. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Beklager, må ha gått forbi meg at du mente de du kan feste til jumplist. Har du prøvd å opprette de mappene igjen og så prøvd å fjernet de i fra listen? Mulig det er noen innstillinger der som ikke er helt synkroniserte. Har opprettet mappene igjen ja, det hjelper ikke. Men det går fortsatt fint å åpne mappene når jeg klikker på de i jumplist merkelig nok. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Fant løsningen fix-for-when-pinned-jump-list-items-get-stuck-in-windows-7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå