Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

CWE: Brukte for mye vann, og det fikk tydeligvis konsekvenser!

Gjest Guest_Anon_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anon_*

Cold water extracted aspirin/codein. Brukte 400ml vann i stedet for 40ml vann (gjaldt 13tabs a 500mg). Og ja, jeg drakk alt, utenom det som var i filteret seff.

Resultat: Hyperventilasjon i flerfoldige timer etterpå - t.o.m på morningen etter (nå). Kan i verste fall ha fått i meg 5 gram aspirin. Har svak tinnitus.

Hvor lang er halveringstiden på en slik mengde, 20-23 timer, noe sånt..? Kan jeg påberegne hjertebank/hypervent i alle disse timene? Håper inderlig ikke det... Lesson learned!

Eh, og ikke svar hvis du ikke har svaret på det jeg spør om! Flaminga di kan du ta på 4chan!

Utover det, takk for alle behjelpelige svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anon_*
halveringstid er halveringstid det stort sett helt til du intar en mengde som er for stor for kroppen.

med søkeord: "aspirin halveringstid" uten anførselstegn er første treff i google steroider.net sin side om aspirin som informerer om halveringstiden er ca 12 timer på aspirin.

hvor stor mengde kodein var det i denne drikken din forresten?

9,5mg (Kodimagnyl)

Det var også 150mg magnesiumsoxid i disse, men dette er et stoff som er tilsatt for å unngå forstoppelse. Tviler på at det stoffet er skadelig, selv om jeg har fått meg ett par gram. Tror ikke det stoffet er vannløselig.

Er veldig uggen i formen. Men det går vel over...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...