HiSpeed Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har fått en merkelig feilmelding ang. IE8. Jeg har avinst. og inst. på nytt uten at feilmeldingen ble borte. Noen forslag? Se vedlegg. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du har ganske sikkert et virus, se her: http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/taforie/. Kjør en dyp skann med Malwarebytes før du installerer IE8 igjen. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 TAForIE.dll er en IE toolbar TextAloud component. Er det noen mulighet for å få deaktivert dette tillegget i IE uten at IE er startet? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) TAForIE.dll er en IE toolbar TextAloud component.Er det noen mulighet for å få deaktivert dette tillegget i IE uten at IE er startet? Kan du ikke avinstallere TalkALoud, om du søker på det på nettet kommer det opp mange referenser til virus. Jeg vil derfor absolutt anbefale å kjøre en skikkelig malware scan først. (http://www.securitystronghold.com/gates/textaloud.html#Technical) Den manualle metoden, skriv i et kommandovindu: cd \windows\system32 (om det er i system32 katalogen TAForIE.dll ligger). Skriv: regsvr32 /u TAForIE.dll, Lukk komandovindeuet. (Om det er et virus vil dette ikke hjelpe i det hele tatt for viruset vil reinstallere seg umiddelbart. Endret 8. februar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det demo eller full versjonen av TextAloud du bruker? Om du ikke får avinstallert det kan du forsøke å installere det på nytt, det kan oppdatere avinstallasjonsfilene. Om det er en fullversjon bør du sende en mail til nextup.com for å høre hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå