Nimrad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har fått Bioshock 2 enda? Det havna i postkassen min på lørdag og har spilt det siden. Er det noen som vet om jeg bør være forsiktig med å synce trofeene mine før release eller noe sånt? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bioshock (1) falt ikke helt i smak hos meg så tror ikke jeg skal investere i oppfølgeren. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 har fortsatt ikke fått mitt spill bestillte fra elkjøp Hvordan er spillet så langt? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Spillet er bra Men det er jo veldig likt Bioshock da. Var ikke noe spesielt "epic" med det. Men god story Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hadde bestilt Rapture Edition i januar, men fikk bestilt meg Special Edition igår kveld for kun 130kr mer. Får ikke spillt idag, men driver fortsatt å fikser platinum throphy på Bioshock. Jeg prøvde å finne Bioshock 2 tråden, er det ingen? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bestilte spillet for litt over ei uke siden men fikk mail om at leveringa var utsatt grunnet enormt snøvær i europa Gleder meg som en unge Bioshock (1) falt ikke helt i smak hos meg så tror ikke jeg skal investere i oppfølgeren. OK. Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 bare må ha et nytt spill idag... bioshock 2 ser jo litt tøfft ut, men har aldri spillt det første engang.. Er det et must å spille 1`ern først? Ser jeg kan få det for litt under 200 kr på elkjøp. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke et must, men du får mer for pengene om du bare kjøper enern først. Det er tross alt bedre(om man ser på snittkarakter). Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) eneren er akkurat samme type spill, men samme grafikk, om du ikke har spillt eneren ser jeg ingen grunn til at du skal begynne rett på toeren når du har mulighet til å begynne på eneren Da får du med deg hele den fantastiske storyen også, referansene til bioshock 1 kommer strømmende allerede på første brett av bioshock 2 så.. Endret 10. februar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Definitivt skaff einaren fyrst. Ikkje bare er det eitt av dette tiåret sine aller beste og viktigaste spel, men om du går gjennom BioShock 2 fyrst vil du få historia til originalen spolert for deg. Og tru meg når eg seier at det er veldig synd. Toaren kan definitivt stå på eigne bein, men dei er begge så fantastisk gode spel at du nesten må spela dei i den rekkjefølgja som det var meint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå