MBarne Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Noen som vet om noen som kan omlakkere en MB 190E for en billig penge? EDIT: Stavanger-område, men kjører gjerne ett stykke for å få det gjort. Endret 8. februar 2010 av Audiguy Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ta kontakt med ett firma.Saa faar du eventuell pris av dem.Hjelper kansje aa si hvor i landet du er,saa andre forumbrukere kan hjelpe. Eller du kan gjoere det paa den BILLIGE maaten! Endret 8. februar 2010 av biudhveh Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Eller du kan gjoere det paa den BILLIGE maaten! Tror ikke jeg bruker den i såfall Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 50 dollar paint job, litt arbeid, men ingenting er som å ha litt kvalitetstid sammen med bilen Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kjenner et par som gjør det for 6-7k her i Bærum hvertfall. Finnes vel fler av de rundt omkring, garantert også i Stavanger, som har fagbrev i lakkering som gjør litt arbeid utenfor jobben. 10 k må du uansett regne med å bruke til å betale en privat. Firmaer tar jo minst 20k, ofte 30k+ Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 skal du bytte farge på bilen eller ha samme farge på nytt? skal du lakke hele bilen eller bare utvendig, kan du gjøre noe av jobben selv? det er spørsmål du bør ha klare svar på før du eventuelt kontakter noen for et prisoverslag. jeg lakka min 190 utvendig i originalfargen hos en lakkerer, gjorde all pussing og maskering selv og fikk lakk + jobben for 6000,- Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 skal du bytte farge på bilen eller ha samme farge på nytt? skal du lakke hele bilen eller bare utvendig, kan du gjøre noe av jobben selv? det er spørsmål du bør ha klare svar på før du eventuelt kontakter noen for et prisoverslag. jeg lakka min 190 utvendig i originalfargen hos en lakkerer, gjorde all pussing og maskering selv og fikk lakk + jobben for 6000,- Tenker å bytte farge ja. Vet ikke om resultatet hadde blitt så bra viss jeg skulle gjort pussinga selv, så blir nok full pakke her. Er også ett par bulker og en rustflekk som må tas. Tror nok ikke at det blir. Var bare nyskjerig på pris. Vet om en som kan lakkere den for meg, men da måtte jeg ta pussinga og utrettinga selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå