Helnes Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Heisann. Vi har en ca. ett år gammel belkin router. Routeren Internettet faller ut i noen sekunder opptil flere ganger i timen på det verste og jeg vet ikke om det er routeren eller modemet som feiler. Noe som er veldig irriterende, spesielt ved spilling. Vi må hverken restarte routeren eller noe for at det skal virke igjen, bare å koble til etter ca. 10 sekunder så funker det igjen. Vi har en 10MBPS linje fra Canal-Digital, og vi kontaktet dem for å høre om de hadde oppdaget noen brudd med modemet på tidspunkt vi hadde notert ned, noe de ikke hadde. Så jeg regner med at det er routeren. Routeren er sikret med WPA-kryptering og er oppdatert med siste firmware fra Belkin sine sider. Kom gjerne med forslag til nye routere, helst under 1000 lappen. Hjelp! - Morten Endret 8. februar 2010 av Helnes Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sliter med akkurat det samme, men skjer ikke så ofte. 3-4 ganger i uken kanskje. Er routeren som feiler hos meg, for funker perfekt med ledning til modemet. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tror det er et velkjent problem. Jobber selv på et teknisk kundesenter i forbindelse med IP-telefoni og har hatt en del henvendelser vedrørende akkurat denne Belkin-ruteren. Med tanke på ny ruter så kan jeg anbefale D-Link 655. Om du trenger noe enda mer heftig er også 855 å anbefale Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Det var flott å høre at jeg ikke var den eneste som hadde det problemet. Da blir det vel ny router snart =) Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå