Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Godt øye for ei i klassen under

Gjest Guest_potetgull_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_potetgull_*

God kveld!

Jeg går nå andre klasse på videregående og jeg har begynt å fått et godt øye for ei i klassen under. Vi går begge musikk, så vi har av og til noen fellestimer som kor o.l. Jeg har lyst til å ta kontakt med henne, men aner ikke hvordan og når. Noen tips? Selv om vi ikke har snakket noe særlig utenom facebook, har vi merkelig nok noen andre på msn. Men jeg synes det er minst like vanskelig å ta kontakt der og!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo gå opp til henne å spørre om hvordan det går i de fagene dere har sammen. Får å få noe dere begge kjenner til, bare får å få praten i gang, bruker ofte å funke.

Men egentlig er det jo bare å hoppe ut i det, spør om dere kan ta en kopp kaffe eller noe dere kan gjøre i lag :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Hvordan: Snakke med henne

Når: Så fort som mulig

Det største problemet du står foran nå, er å tørre å ta sjangsen. Jeg vil tippe at hodet ditt kommer opp med alle mulige grunner til at du ikke skal prate med henne. Alle tingene som kan gå galt.

Men problemet er bare at hodet ditt tar feil. Det er absolutt ingen måte du kan komme tapende ut av å prate med henne. I alle værste tilfelle så vil du bli bedre kjent med henne og finne ut at hun kanskje ikke er intressert. Og det er absolutt værste utfall.

Og det er fortsatt bedre enn å gå rundt å lure sånn du gjør nå. :)

Mann deg opp, og ta sjangsen på å si hei og starte en samtale. Du kommer ikke til å angre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...