Gå til innhold

Leveringstid hos komplett.no?

tegen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikkje folk at det ikkje er noen regel for hvor lang tid det tar å få en pakke fra en nettbutikk?

Det er jo flere ting som gjør at ting blir forsinket. Ting som ikkje er på lager, nettbutikken har mye å gjøre, posten er treig (det skjer vel aldri :p)

jeg skjønner det... nå sjekket jeg på order status og der sto det sendt så min er på vei ;)

Lenke til kommentar

hei jeg har bestilt logitech z 5500 på komplett. søndag 26 desember ca kl. 23.00 eller noe sånt. når vil den komme da jeg bor i larvik så det er 30 min og kjøre fra lageret til huset mitt .

Er dette en TROLL-post?

1) De leverer ikke ut søndag 26/12.

2) denne blir tidligst pakket mandag 27/12 (avhengig av hvor mange odre de har mottatt og hvor mange som har fri (tvunget, for å ikke miste feriedager).

3) Posten kjører ikke 30 km mellom Komplett til Larvik. Her må pakken følge vanlig transport. Levers inn fra Komplett til Posten. Fraktes til Postens sortering. Sorteres. Fraktes til ditt postkontor via Postens rutiner (kan medføre flere mellompunkter). Hnetelapp i postklasse eller mail/SMS. Du henter på ditt postkontor. NB Hentelapp/SMS kan være hos deg før pakken er på plass på ditt postkontor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...