tegen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor lang tid tar det før du får en data du har bestilt fra komplett.no? Jeg har bestilt i deler, altså bygger selv. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 En uke, kanskje litt over Lenke til kommentar
tegen Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvorfor tar det så lang tid egentlig? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Spørs vel hvor du bor i landet. Lenke til kommentar
tegen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg bor i Nord-Trøndelag Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det kommer vel an på når du bestilte og, de sender sjeldent pakker i helgene. Og siden de har lageret nedi Sandefjord tar det nok 5-6 dager. Lenke til kommentar
Legend1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 om en bestiller mandag morgen, så kan det komme på torsdagen senest om ikke det er stoooor kø hos komplett så det tar ikke lang tid.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 PC deler tar sykt lang tid. Husker den jeg bestilte som tok 6-9 dager før den ble sendt. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bestilte litt deler fra både komplett og netshop, pakken fra netshop er her i morgen, og posten har ikke fått komplett sin pakke enda. Kan tenke meg at komplett har ganske mange kunder. Lenke til kommentar
Legend1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tokk meg 2 dager når jeg bestilte deler for noen uker siden på komplett.. Veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 det har mye med det andre her har sakt, hvor du bor, når du bestilte på dagen, og hvor travelt det er der. Jeg selv venter som oftest aldrig mer en 3 dager vis jeg bestiller på mandags morgen. og så har jeg det på mandagen vis jeg bestilte torsdags morgen. et eksemepel. jeg bestilte strømforsyning fra netshop. den 25, og den 26 bestilte jeg skjermkort fra komplett. 28 så begge to fint og ventet på meg på postkontoret. Lenke til kommentar
tegen Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Det tok fra Søndag til Torsdag, men nå bestilte jeg en del til tar det like lang tid da? Siden det bare er en del, og ikke en hel data? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Om de bygger den for deg tar det nok litt lenger tid ja, men om du kjøper alt i deler tror ikke jeg det burde ta noe særlig lenger tid, om alt er på lager. Kan jo ikke ta mange minuttene å plukke varer. Lenke til kommentar
Downie Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vet noen hvor lang tid det tar å få tilsendt hjem på døren en pc sammensatt av egenvalgte deler? Bor i nærheten av Oslo. Bestilte på en Onsdag kveld, 21.04. Har ikke fått noen leveringstid enda, og alle delene var på lager. Noen ideer? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 betsilte PC deler senest i fårje uke. Bestile på tirsdags kveld og var framme på fredag. Bor i Nord-Norge. (kabinett, hovedkort, ram brikker, gpu) Veldig fornøyd med leverings tid hos Komplett Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Som sagt. Leveringstid er alt fra 2-10 dager ut ifra hvor mange ordre dem har inne... Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Når jeg bestillte Acer pcen min derifra tok det 2 dager: ) Glad for det. Skrudde på pcen.. Og den kom ikke på.. Ringte til Acer og fikk beskjed om at jeg måtte ha en recovery cd..Og da måtte jeg så klart vente på den fucking cd for at jeg skulle få bruke den.. Og det tok vel en uke eller no..: S Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvor lang tid tar det før du får en data du har bestilt fra komplett.no? Jeg har bestilt i deler, altså bygger selv. sist jeg gjorde dette, tok det 31 tmer fra jeg bestillte til jeg fikk sms fra posten at eskene mine kunne hentes på nærmeste PIB. Komplett.no er stemt fram som best for en grunn. Lenke til kommentar
zimpapir Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hei jeg har bestilt logitech z 5500 på komplett. søndag 26 desember ca kl. 23.00 eller noe sånt. når vil den komme da jeg bor i larvik så det er 30 min og kjøre fra lageret til huset mitt . Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Skjønner ikkje folk at det ikkje er noen regel for hvor lang tid det tar å få en pakke fra en nettbutikk? Det er jo flere ting som gjør at ting blir forsinket. Ting som ikkje er på lager, nettbutikken har mye å gjøre, posten er treig (det skjer vel aldri ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå