flyfly1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg har aldri beveget meg ut på sprit reisen men kunne tenkt meg og prøve spritfylla en helg, hvis jeg ikke husker feil prøvde jeg en mix av razz og sprite engang, hvordan blander du denne mixen hvis man skal ha det på en 1.5 L brus flaske? tenkte på mengde sprit i forhold til brus og skal brusen ristes ? takk for alle svar :!: Endret 7. februar 2010 av flyfly1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det blir eit spørsmål om personleg preferanse. Er det 22% eller 32% det er snakk om? Hvis det er første gong hadde eg gått for ca 1/2L Razz 32% og 1L brus, hvis eg antar at du er ein mann på 70-80 kg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg fyller bare sprit i glasset og fyller på med litt brus. Er den for sterk tar jeg bare i mer brus. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Skål. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Julebrus og sprit??? Nei nei nei. Skal jeg blande sprit med noe som det er kullsyre i så går det i cola eller battery. Lenke til kommentar
flyfly1 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hvalder ja jeg ligger rundt 70-80kg takk får svar og tips det skal prøves ut, men har hørt noe om at man skal riste ut kullsyren er dette korrekt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor skal du riste ut kullsyren? Drikker du brus uten kullsyre? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Eksen min gjorde dette! Jeg kjøpte meg en nydelig Cola, også skulle hun smake. Så ristet hun på den fordi hun liker ikke så mye kullsyre Endret 8. februar 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
flyfly1 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor skal du riste ut kullsyren? Drikker du brus uten kullsyre? var bare noe jeg synes jeg hadde hørt og det var derfor jeg spurte =) takker for alle svar blir razz og sprite til helgen!! :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sikker på at du har lov å drikke sprit? Visst det er første gang du drikker hadde jeg holdt meg til øl eller rusbrus. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg har egentlig bare smakt Baccardi og Cola, og den var sterkt blandet! Var ikke spesielt godt for å si det sånn. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har prøvd den brune julebrusen blandet med sprit? Ser for meg at det blir temmelig godt. Nei, det er ikke godt, verken med vodka eller sprit, desverre Hvis du skal blande Bacardi razz og sprite så gjør du bare som ekwathne. Blir den for sterk, så heller du på mer brus. IKKE fortsett å tving i deg hvis den blir altfor sterk, særlig om det er første gangen du prøver sprit. Det ender ofte med at du blander 90 med sprit og 10 med brus som igjen ender opp på dass. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ta med Sprite, Schweppes eller noko sånt og bland etter behov. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Schweppes er fin, kan blande ganske sterkt utan at spritsmaken kveler ein stakkars nybegynner . Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sprit+Sprite anbefales som blandings. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå barn, husk at å drikke seg dritings er fort gjort. Det er derimot hverken særlig kult eller imponerende. Drikk derfor mest brus og litt sprit. Da varer festen lenger. Schweppes sine bruser anbefales. Whisky eller rom og cola er også en klassiker. Ha en hyggelig fest Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) .. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Til de vanlige klare spritene(vodka especially, men også Gin f.eks) er Schweppes Bitter Lemon det beste blandevannet ever! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Eksen min gjorde dette! Jeg kjøpte meg en nydelig Cola, også skulle hun smake. Så ristet hun på den fordi hun liker ikke så mye kullsyre :o syke greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå