Henrikenn Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg og dama har snart 3 mnds dag! Tenkte jeg skulle kjøpe en fin gave til henne, men aner ikke hva.. Noen tips? Pris, 500-700kr Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, blanda meiningar på den gavedelen altso... Sjølv kjøpte eg gave på nesten alle månedersdatoene, MEN dette var maks 100kr! Her snakker vi kule sokker eller noko... På julaftan, etter 10 måna, eit smykke til 1300kr... Synast du skal tenke på å like og sette pris på dama di isteden for å kjøpe ho. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Da er det bare en og en halv mnd. siden hun fikk en gave av deg. Vent til 6mnd dagen. Gjør som anbefalt, ta en fin middag med henne istedet for å feire 3mnd. dagen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blomster og middag er en vinner på slike dager. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg sier meg enig med Dassen, blomster og middag er kjekt. Eller hva med en kinotur? Opplevelser er jo også lov til å gi bort, og delt glede er dobbel glede! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jeg har slettet litt negative kommnetarer i tråden. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Må passe deg så du ikke kommer skjevt ut her, kan bli dyrt etterhvert om dama forventer gaver for hver måned... Det er mye lettere å starte billig og øke etter hvert, enn å starte dyrt og trappe ned når du ser hvor vanskelig det blir å toppe forrige gave hver gang. Mitt tips: Gi henne gaver når hun minst venter det enn å gi gaver på hvert lille jubileum. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 syntes 500-700 kr er litt mye for 3månders dag...lag heller en middag så gi gave en annen dag på året som ikke er merke dag for dere Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Vel, jeg kjøpte to sesonger av Supernatural, da har vi noe begge å drive med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå