Dammed Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hvorfor Super Bowl ble vist istedenfor andre sporter er fordi US of A has you by the balls. Men ja, hva skulle de vist istedet? For min del helt greit, syns NBA burde bli vist, sammen med FIVB, Lemans, MotoGP, touring og Targa Rally. Er litt for mye skisport og fotball på norsk fjernsyn. Det er det vi er flinke på, ja det er kjekt å vise hva vi er flinke på, men det finnes andre sporter også... Endret 9. februar 2010 av Dammed Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fler ser på skisport enn det du nevner der, derfor. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er fordi det finnes ikke et valg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg tviler på at de fleste av de du nevner der kan trekke flere hundre tusen seere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Problemstillingene til trådstarter faller på sin egen urimelighet. Ønsker han at NRK skal bli en slags europeisk-nasjonalistisk TV-kanal?Det er faktisk det som står i NRKs formålsparagraf. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Selv om mine favorittidretter er mer brede idretter som fotball og tennis, er jeg stolt av å ha et sinn som ikke utelukker en idrett på bakgrunn av landet den er ifra. Her er NRK ikke enig med deg. Når sendte de siste en sport som nesten utelukkende spilles i et eneste asiatisk eller afrikansk land? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg tør nok påstå at Super Bowl vekker betydelig større almenn interesse for de norske lisensbetalerene enn Afganistansk Geitekastemesterskap. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 NBA og NHL skulle vært på norsk tv for evigheter siden Helt enig. Vil tro både NBA og spesielt NHL følges av langt flere enn NFL i Norge. Jeg vil dog bedømme NRK for at de tør å satse annerledes. Håper bare NRK følger opp sin amerikanske agenda og sender Academy Awards live i år. DET hadde vært noe. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg tror du blander sammen med rugby. Hvilke landre land er med og tevler i Super Bowl?Nei. Jeg nevner i fleng; Norge, England, Frankrike, Spania, Tyskland, Mexico, Canada, Japan... Trenger du flere?Dette gjelder kun små grupper med folk fra USA og noen venner som leker seg av og til. Og det ligger ikke nå et slikt nivå at sportspressen fra landet eller USA ville funnet på å dekke det. Er ikke så lenge siden et norsk lag slo "landslaget" til USA. Ikke så verst for en gjeng med venner som leker seg av og til. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article1794643.ece Endret 17. februar 2010 av hagfors Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Problemstillingene til trådstarter faller på sin egen urimelighet. Ønsker han at NRK skal bli en slags europeisk-nasjonalistisk TV-kanal? Ja hvorfor ikke? Bedre det enn knefall for Nordamerikansk kulturimperialisme. Unnskyld meg, men du har en Avatar-avatar. Ellers vil jeg si at jeg synes det er positivt at NRK sendte Super Bowl, og det var tydeligvis interesse for det med tanke på seertallene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Unnskyld meg, men du har en Avatar-avatar. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 NBA og NHL skulle vært på norsk tv for evigheter siden Helt enig. Vil tro både NBA og spesielt NHL følges av langt flere enn NFL i Norge. Jeg vil dog bedømme NRK for at de tør å satse annerledes. Håper bare NRK følger opp sin amerikanske agenda og sender Academy Awards live i år. DET hadde vært noe. Og jaggu gjør ikke NRK det. Jeg kan nesten si jeg betaler lisensen med glede. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Heller Super Bowl enn å bruke haugevis av penger på melodi grand prix. Super Bowl kan da ikke kostet så utrolig mye å skaffe sende rettigheter til uansett. Gøy var det å se også, selv om jeg ikke har peil på amerikansk fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå