Anonym234 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 For et fancy draktnummer-system. Noen har ikke lov å ta ballen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er mykje kjekkare når ein kan reglane har eg funnet ut. Er ikkje så komplisert heller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nope, er lettere enn jeg trodde Lenke til kommentar
radivx Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Om vi skal snakke lisenspenger så forsvant din rett til å uttale deg om du zappet deg gjennom NRK mens MGP gikk i går.Nei, da så jeg kvinnlig sumobryting på MegaSport. surmule som alle de andre radikale pøbelungene.Tror din beskrivelse av meg bommet endel. :!: Hmm... Rød Ungdom ser neppe på noe så sexfiksert som kvinnelig sumobryting (er de feite de og?). Men hvis du selv liker litt merkelige sporter, hva er årsaken til diskusjon rundt Superbowl? Ville du hatt sumo-finale på TV i stedet kanskje? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig kamp og svar godt nok på hvorfor den skal gå på NRK. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Morsomt å se på disse "atletene" ødelegge kroppene på hverandre. Møkkasport. De er nå pysete med alt beskyttelsesutstyr som ikke brukes i vanlig rugby. Blir komiske å se på. Vatterte skuldre er jo sånn som damene brukte på 80-tallet. I likhet med at stavsprang er en pysete idrett fordi de lander på en madrass? Ja. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 KONGE! Topp match, historisk og brilliant av NRK. Dette var krem! Studioet var og meget bra og tok hensyn til at de fleste ikke vet mye om NFL. Det eneste jeg vil nå er sende mail til NRK og takke. Studioet holdt super flyt gjennom alle de hundre reklamepausene fra USA + de måtte deale med lag og gjorde det feilfritt. 10/10. MER. GO SAINTS! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Super sending. Vekket STOR interesse for sporten i vennekretsen min, i alle fall. Bra initiativ og bra sending, NRK. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Syns det er kult at nrk sendte det i går. Fikk dog bare sett det første kvarteret av kampen siden jeg skulle på jobb i dag. Jeg lurer på hvor mange seere de fikk ut av det. Det er jo ikke lengere det mest sette "tv programmet" har blitt slått av champions league finalen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Måtte tidlig opp i dag så fikk ikke se hele men kunne gjerne tenkt meg å se den i reprise. Noen som vet om den gjør det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Måtte tidlig opp i dag så fikk ikke se hele men kunne gjerne tenkt meg å se den i reprise. Noen som vet om den gjør det? nrk har den på webtven sin: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/607228 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Går på NRK2 akkurat no. Endret 8. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Får nøye meg med webtvn til nrk. Har ikke mulighet til å se den på tv nå Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det finnes både landslag og liga for amerikansk fotball i Norge. NRK skal være et tilbud til alle, og ikke bare populæridrett. Så hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ser ikke problemet. Jeg bor i Michigan for tiden og hostet superbowl party, det var dritmoro. Som med det meste annet på NRK kan man jo bare skifte kanal om man ikke er interessert. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Superbowl er en av verdens største sportsbegivenheter, jeg synes det er utelukkende positivt at NRK velger å vise den! Akkurat det jeg mener selv, har aldri interessert meg for sporten, men akkurat denne begivenheten var litt morsom å se, det er jo kanskje størrre enn champions league jo! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan ikke se reprisen fra i går på nrk sin webtv.Klippet er ikke lenger tilgjengelig. Er det noen andre plasser på nett man kan få sett den i reprise? Lenke til kommentar
makila Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Den ligger ute for nedlastning mange steder, men det blir vel kanskje litt mindre lovlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jaja seff here we go lisenspenger... Superbowl, finnes bare i USA DET VISER VI !! Men ekstremssportens "OL", x-games det tar vi av skjemaet... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det har da vært påpekt nok ganger at denne sporten også er utbredt til langt flere land enn USA (deriblant Norge), og siden Super Bowl er et såpass stort og bra event. Så er det bare positivt at det blir dekket. Endret 8. februar 2010 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå