ole_marius Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Som emnetittelen antyder så lurer jeg på å bruke ørepropper i lengre tid er farlig. Har brukt ørepropper i snart 8 måneder hver natt, har til nå ikke opplevd noen problemer. Endret 7. februar 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kan bli, er jo ein ekstrem historie om ein som sovna med hodetelefoner på maks og vaknet døv. Selv ville jeg ikkje tatt sjansen men det får kvar enkelt bestemme sjølv. Sliter på øyrene gjer det uansett, bare pass på og ikkje ha for høgt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Da jeg sa ørepropper tenkte jeg mer rettningen Endret 7. februar 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Som regel øker bakterieformeringen betraktelig nå du bruker propper, så ha dette i bakhodet. Utover det er det vel neppe så mange ulemper bortsett fra om du reagerer på stoffer som er i proppene. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Bruker q-tips hver dag, så jeg jeg bekymrer meg ikke særlig for det... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan jo være greit å ha en brannvarsler rimelig nært eller som har nok lydstyrke når du bruker propper sånn at du er sikret på det området. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har brukt Sov i Ro i over ti år. Sover altfor lett til at jeg kan være uten. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bruker q-tips hver dag, så jeg jeg bekymrer meg ikke særlig for det... Q-tips er faktisk ikkje noko smart å nytte. Eg fekk personleg kjeft av legen av å gjere det. Det skyver berre skiten lengre innover, og det vart reint.. Betre å skylle. Du før kjøpt ein skylle-kit på apoteket. Mykje, mykje betre for øyrene. Om du bryr deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå