Sommerjobb Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ønsker en interessant sommerjobb,opptil 7 uker, mellom uke 25 og 33. Dessverre er mulighetene få her jeg bor. Er 19 år, har gode norsk- og engelskkunnskaper, er pålitelig, serviceinnstilt, relativt glup og i grei fysisk form. Litt vanskelig å definere "interessant", men ønsker noe lærerikt og meningsfullt å se tilbake på (hvilket enda en lagerjobb dessverre ikke tilfredstiller). Det kunne f.eks vært interessant å arbeide for en ideell organisasjon i innland eller utland, ingen krav til å tjene penger på dette, men vil helst ikke gå i minus (isåfall dekking av kost og losji..). Kanskje er jeg litt kravstor her, men har noen et tips til hvilke jobber/alternativ som finnes, hvordan jeg bør gå frem... ? Endret 10. februar 2010 av Sommerjobb Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du er nok litt kravstor. Man plasserer ikke en som er der på sommerjobb i posisjoner som har stor betydning, de har andre folk som er opplært og kan det. Når man får en sommerjobb så er dette mindre vikitige oppgave, men som må gjøres. En sommerjobb vil i de fleste tilfeller være enkle og greie jobber, ikke noe veldig viktig, men det finnes vel noen eksempler på andre tilfeller. Da jeg drev med sommerjobb så var jeg strålende glad hvis jeg fikk en, men nå vet jeg ikke hvor du bor eller hvem du er sammen med, så kanskje du stiller litt høyere krav til hva som er god nok jobb for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå