Goodall Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 NRK er på høyde med Canada...Ordet FLOPP er fellesnevneren her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg så løpet til Mona på NRK1 jeg... Den var ikke direkte da. :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ånei.. Jeg har ikke sett det før, så spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Men de viser direkte nå da. Var bare Løseth som gikk i reprise. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva faen skjer med grafikken? Er jo helt skandale. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Stadig vekk henger NRK stream...meh Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Uff, nå ble jeg faktisk uvell. Vet ikke hvorfor, men dette var ille å se på. Hadde en dårlig følelse hele løpet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Faen da, Northug. Dette var din beste distanse. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er ikke han Northug-fyren litt haussa opp egentlig?? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Absolutt ikke. Har nok bare bomma med formen. Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Northug skuffer igjen Lenke til kommentar
laurell Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Virker som han (og trenerene) har bommet totalt på formtoppen. *Skuffet* Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Frustrerer meg at media har fokusert alt for mye på Petter før dette mesterskapet. La nå gutten få fred. La gutten få gjøre det han er god til, nemlig å gå skirenn. Faen, det typiske er at Petter kommer til å vinne ALT i vm neste år. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dumt å bomme med formen foran et OL da. De er jo profesjonelle og burde kjenne sin egen kropp og treningsprogram godt nok til å prikke inn toppformen nå. Eller kanskje er det verdenscup-avslutningen som er målet i år... Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Uff, planen var å gå og legge meg nå. .Faen, det tok på å se dette rennet. Satt konstant og tenkte at Northug ikke var i form. Men klarer aldri og sove etter renn som dette. Blir altfor mye tenking, så da blir jeg bare liggende oppe i flere timer. . Så nå får jeg heller game til jeg stuper... Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dumt å bomme med formen foran et OL da. De er jo profesjonelle og burde kjenne sin egen kropp og treningsprogram godt nok til å prikke inn toppformen nå. Eller kanskje er det verdenscup-avslutningen som er målet i år... Å prikke inn toppformen til ett spesielt tidspunkt er vel noe av det vanskeligste innenfor toppidrett. Spesiel for unge idrettsutøvere som ikke kan se på så mange tidligere mesterskap. Anyways.. Helgen er ødelagt, dette var rennet vi skulle vinne. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) IOC og hoppjurien i kombinert er seriøst noe av det MEST irriterende ved dette OL! Er på TOPP 1 lista mi nå... irriterer meg så mye at jeg seriøst tror det kommer til å gå utover søvnen Endret 25. februar 2010 av Goodall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Fortsatt irritert på IOC. De har kostet Norge i hvert fall to medaljer i kombinert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå