Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Han siste jævelen ødela for både Pølsa og Petter! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Doping og sabotasje, kthx. Null verdenscupseire... Endret 17. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det MÅ ikke være dop. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Blir så piss lei over alle som roper doping. uskyldig til det motsatte er bevist!!! Selvom det har vært mye doping fra russland sin side, så betyr det for helvete iikke at alt som kommer ut fra russland er doop Ikke rart at vi nordmenn blir sett på som jævla idioter Endret 17. februar 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Doping og sabotasje, kthx. Null verdenscupseire... Tenkte akkurat det samme, har tenkt det lenge. Sprint laget til RUS er et av de mest dopa lagene igjennom tidene. De treffer alltid i mesterskapssammenheng, utenom så er de usynlige... Siste wc-rennet i sprint før ol melder de avbrudd for hele A-laget en eller to dager før rennet. Mistenkelig? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Blir så piss lei over alle som roper doping. uskyldig til det motsatte er bevist!!! Selvom det har vært mye doping fra russland sin side, så betyr det for helvete iikke at alt som kommer ut fra russland er doop Ikke rart at vi nordmenn blir sett på som jævla idioter Slapp av nå. At man synes det er kjedelig at vi kun fikk en bronsje er da fullt forståelig, og det finnes ikke et bedre egnet sted å komme med frustrerte "dårlig taper" innlegg enn nettopp her. Sååå, for å komme meg over skuffelsen, Russerne var dopa - definitivt!! Selv om Sverige er frekke i avisene fordi Northug ypper seg, betyr ikke det nødvendigvis at nordmenn blir ansett som idioter. Hvem heier du på egentlig? Endret 17. februar 2010 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir så piss lei over alle som roper doping. uskyldig til det motsatte er bevist!!! Selvom det har vært mye doping fra russland sin side, så betyr det for helvete iikke at alt som kommer ut fra russland er doop Ikke rart at vi nordmenn blir sett på som jævla idioter Selvfølgelig ikke, men mulighetene er der. Hadde tenkt det samme uansett om RUS hadde kommet på første eller tiende. Er bare så mye bedre å bli slått av svensker feks uten doping historie. Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Æsj. Det blir jo sånn. Bedre med to svensker foran, så slipper man den ekle bismaken av to russere Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Blir så piss lei over alle som roper doping. uskyldig til det motsatte er bevist!!! Selvom det har vært mye doping fra russland sin side, så betyr det for helvete iikke at alt som kommer ut fra russland er doop Ikke rart at vi nordmenn blir sett på som jævla idioter Slapp av nå. At man synes det er kjedelig at vi kun fikk en bronsje er da fullt forståelig, og det finnes ikke et bedre egnet sted å komme med frustrerte "dårlig taper" innlegg enn nettopp her. Sååå, for å komme meg over skuffelsen, Russerne var dopa - definitivt!! Selv om Sverige er frekke i avisene fordi Northug ypper seg, betyr ikke det nødvendigvis at nordmenn blir ansett som idioter. Hvem heier du på egentlig? Dårlig taper? De som virker dårlig tapere her er de som roper dop med engang noen slår norske skiløpere osv. Akkuart like mye tapere som disse sportsjournalister som bjeffer om x-antall gull! edit: Heier på Norge så klart. Men det er ikke sånn at jeg skriker dop med engang noen slår oss. Om det er ski, snowboard eller pilkasting.. Uskyldig til det motsatte er bevist, regner med at du er enig med den? eller er det kanskje greit å dømme noen uten å bevise noe? Endret 17. februar 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Altså, begge står oppført på "se opp for" i førsteposten, så såpass ukjente er de ikke. De prøvde bare på en insane takitkk, og lykkes helt med det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 It's blowing in the wind. The word doping is blowing in the wing. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis de er dopa så blir de tatt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slapp av nå. At man synes det er kjedelig at vi kun fikk en bronsje er da fullt forståelig, og det finnes ikke et bedre egnet sted å komme med frustrerte "dårlig taper" innlegg enn nettopp her. Dårlig taper? De som virker dårlig tapere her er de som roper dop med engang noen slår norske skiløpere osv. Akkuart like mye tapere som disse sportsjournalister som bjeffer om x-antall gull! edit: Heier på Norge så klart. Men det er ikke sånn at jeg skriker dop med engang noen slår oss. Om det er ski, snowboard eller pilkasting.. Uskyldig til det motsatte er bevist, regner med at du er enig med den? eller er det kanskje greit å dømme noen uten å bevise noe? Hvis du leser innlegget mitt en gang til, ser du kanskje at jeg bare tar de som skriker "dop" i forsvar, og prøver å få frem at det må være tillatt å komme med slike "dårlig taper"-innlegg i en frustrasjonstråd, rett etter at nordmennene skuffer. Bevise? Det er da overhodet ikke det denne tråden handler om. Hvis Emil Jønson hadde vunnet, og jeg hadde skrevet "Emil er mongo", er jeg selvsagt ikke ute etter å stille en medisinsk diagnose på Emil, men å få ut frustrasjon. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dopizzzz.. Petter får medaljen i posten i sommer. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De er bloddopa ^Hvor kjøpte du krystallkula di? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De er bloddopa ^Hvor kjøpte du krystallkula di? Mamma Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At det går an! Mona Løseth kjører kombinasjonsslalom, mens NRK velger å vise en reportasje om indianere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg så løpet til Mona på NRK1 jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå