Gå til innhold

OL2010:Frustrasjonstråden for OL!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir så piss lei over alle som roper doping.

uskyldig til det motsatte er bevist!!!

Selvom det har vært mye doping fra russland sin side, så betyr det for helvete iikke at alt som kommer ut fra russland er doop

Ikke rart at vi nordmenn blir sett på som jævla idioter

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar
Doping og sabotasje, kthx.

Null verdenscupseire...:whistle:

Tenkte akkurat det samme, har tenkt det lenge. Sprint laget til RUS er et av de mest dopa lagene igjennom tidene.

De treffer alltid i mesterskapssammenheng, utenom så er de usynlige... Siste wc-rennet i sprint før ol melder de avbrudd for hele A-laget en eller to dager før rennet. Mistenkelig?

Lenke til kommentar

Selvom det har vært mye doping fra russland sin side, så betyr det for helvete iikke at alt som kommer ut fra russland er doop

Slapp av nå. At man synes det er kjedelig at vi kun fikk en bronsje er da fullt forståelig, og det finnes ikke et bedre egnet sted å komme med frustrerte "dårlig taper" innlegg enn nettopp her.

Sååå, for å komme meg over skuffelsen, Russerne var dopa - definitivt!!

Selv om Sverige er frekke i avisene fordi Northug ypper seg, betyr ikke det nødvendigvis at nordmenn blir ansett som idioter. Hvem heier du på egentlig?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke, men mulighetene er der. Hadde tenkt det samme uansett om RUS hadde kommet på første eller tiende. Er bare så mye bedre å bli slått av svensker feks uten doping historie.

Lenke til kommentar

Slapp av nå. At man synes det er kjedelig at vi kun fikk en bronsje er da fullt forståelig, og det finnes ikke et bedre egnet sted å komme med frustrerte "dårlig taper" innlegg enn nettopp her.

Sååå, for å komme meg over skuffelsen, Russerne var dopa - definitivt!!

Selv om Sverige er frekke i avisene fordi Northug ypper seg, betyr ikke det nødvendigvis at nordmenn blir ansett som idioter. Hvem heier du på egentlig?

Dårlig taper? De som virker dårlig tapere her er de som roper dop med engang noen slår norske skiløpere osv. Akkuart like mye tapere som disse sportsjournalister som bjeffer om x-antall gull!

edit: Heier på Norge så klart. Men det er ikke sånn at jeg skriker dop med engang noen slår oss. Om det er ski, snowboard eller pilkasting..

Uskyldig til det motsatte er bevist, regner med at du er enig med den? eller er det kanskje greit å dømme noen uten å bevise noe?

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Dårlig taper? De som virker dårlig tapere her er de som roper dop med engang noen slår norske skiløpere osv. Akkuart like mye tapere som disse sportsjournalister som bjeffer om x-antall gull!

edit: Heier på Norge så klart. Men det er ikke sånn at jeg skriker dop med engang noen slår oss. Om det er ski, snowboard eller pilkasting..

Uskyldig til det motsatte er bevist, regner med at du er enig med den? eller er det kanskje greit å dømme noen uten å bevise noe?

Hvis du leser innlegget mitt en gang til, ser du kanskje at jeg bare tar de som skriker "dop" i forsvar, og prøver å få frem at det må være tillatt å komme med slike "dårlig taper"-innlegg i en frustrasjonstråd, rett etter at nordmennene skuffer.

Bevise? Det er da overhodet ikke det denne tråden handler om. Hvis Emil Jønson hadde vunnet, og jeg hadde skrevet "Emil er mongo", er jeg selvsagt ikke ute etter å stille en medisinsk diagnose på Emil, men å få ut frustrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...