erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det juks å si Petter Northug? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vil ikke si noen har feilet ut fra realistiske forventninger ennå. De norske hopperne har slitt hele sesongen og Northug har aldri vært på pallen i 15 km intervallstart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jacobsen, Northug, Bjørndalen er dei eg kjem på i farten. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vil ikke si noen har feilet ut fra realistiske forventninger ennå. De norske hopperne har slitt hele sesongen og Northug har aldri vært på pallen i 15 km intervallstart. Bjørndalen er den eneste som har skuffa stort så langt. Ellers er jeg helt enig med deg, kilik. Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjipt at Svindal ikke fikk gull, men han skuffa ikke - tvert i mot. Bjørndalen skuffa helt jævli. Og Northug skuffa villt idag, og ikke kom med noe annet piss for det var helt tydelig på reaksjonen hans etterpå at han var skuffa selv. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Bjørndalen skuffet litt, men så er det også en meget marginal sport. Et par bom og man er helt ute av det... Har fortsatt tro på 30 kilometer med skibytte. Hvis det ikke blir medalje der vil jeg kalle det en fiasko. Stafetten derimot begynner jeg å tvile på når man ser dagens laginnsats. Har håpet på 8-9 gull før mesterskapet, men blir ikke skuffet så lenge vi tar 4 gull eller mer... Endret 15. februar 2010 av kilik Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje dette fører til at vi blir gode i fotball? Jeg håper. Bytter gladelig ut ski for fotball! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje dette fører til at vi blir gode i fotball? Jeg håper. Bytter gladelig ut ski for fotball! Det derre landslaget vårt i fotball har jeg gitt opp for lenge siden. Gidder ikke se på det lenger en gang. Er så rævva, så vi kunne godt låne litt fra skigjengen da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg tror på karma(sier vi) så hvis det går dårlig for skiidretten går det bra for Fotballen Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Dette OL-arrangementet står til stryk på nesten alle områder. Det er helt utrolig mye feil. Nevner grafikken, SKANDALEN på 500m for menn og delvis 3000m for kvinner. Hvorfor i all verden man velger å ikke bruke de vanlige produktene man har i verdenscup o.l er beyond me. Ta for eksempel skøytene. Hele sesongen bruker man Zambonier, som er anerkjent og et sikkert valg - men, nei: Her skal vi bruke General Motors, og hva skjer? Den går til helvete. Ikke bare en, men TO ganger. Det medfører så flere timers ventetid for løperene som må roe seg, og varme opp på nytt, for å ikke snakke om den psykiske påkjenningen de blir påført. Skandale at det ikke er brukt nye reglene i hopp. Huff. Man skal tydeligvis spare så mye penger som mulig. AMATØRER. /frustrasjon Endret 16. februar 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Zambonier og General Motors i hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 i skøyter? det er snakk om underlag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fancy... Hvorfor må dem fucke opp alt til OL? Verdenscup-greier funker da glimrende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan i f.. kan noen lage god is, mens de andre suger? Er det så vanskelig da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Man skulle tro at Kanadiere skulle klare å lage skikkelig is... Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det å legge is er en kunst, og det er slettes ikke enkelt å få til. Men jo, skulle trodd at Kanadierne klarte seg bra Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enda vanskeligere å preparere uten fungerende utstyr. Tipper Zamboni ler høyt, etter å ha blitt vraket som leverandør nå. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Norges ordtak i OL: "Det viktigste er ikke å vinne, det viktigste er å delta". Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det viktigste er å delta... på medaljeseremonien! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nok en skandale. Anna Carin Olofson-Zidek ble holdt igjen 14 sekunder for lenge på jakstarten. Helt utrolig hvor uprofesjonelt dette arrangementet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå