Gå til innhold

OL2010:Frustrasjonstråden for OL!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ikke si noen har feilet ut fra realistiske forventninger ennå.

De norske hopperne har slitt hele sesongen og Northug har aldri vært på pallen i 15 km intervallstart.

Bjørndalen er den eneste som har skuffa stort så langt. Ellers er jeg helt enig med deg, kilik.

Lenke til kommentar

Kjipt at Svindal ikke fikk gull, men han skuffa ikke - tvert i mot.

Bjørndalen skuffa helt jævli.

Og Northug skuffa villt idag, og ikke kom med noe annet piss for det var helt tydelig på reaksjonen hans etterpå at han var skuffa selv.

Lenke til kommentar

Bjørndalen skuffet litt, men så er det også en meget marginal sport. Et par bom og man er helt ute av det...

Har fortsatt tro på 30 kilometer med skibytte. Hvis det ikke blir medalje der vil jeg kalle det en fiasko. Stafetten derimot begynner jeg å tvile på når man ser dagens laginnsats.

Har håpet på 8-9 gull før mesterskapet, men blir ikke skuffet så lenge vi tar 4 gull eller mer...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Dette OL-arrangementet står til stryk på nesten alle områder. Det er helt utrolig mye feil. Nevner grafikken, SKANDALEN på 500m for menn og delvis 3000m for kvinner. Hvorfor i all verden man velger å ikke bruke de vanlige produktene man har i verdenscup o.l er beyond me. Ta for eksempel skøytene. Hele sesongen bruker man Zambonier, som er anerkjent og et sikkert valg - men, nei: Her skal vi bruke General Motors, og hva skjer? Den går til helvete. Ikke bare en, men TO ganger. Det medfører så flere timers ventetid for løperene som må roe seg, og varme opp på nytt, for å ikke snakke om den psykiske påkjenningen de blir påført.

Skandale at det ikke er brukt nye reglene i hopp.

Huff.

Man skal tydeligvis spare så mye penger som mulig. AMATØRER.

/frustrasjon

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...