Gå til innhold

OL2010:Frustrasjonstråden for OL!

Latias

Anbefalte innlegg

Faen lure på ka Kuzmina hadde under skia?

Kun 0,5 sec fra å vinne på tippinga :mad:

Bah, føler med deg! Jeg hadde heldigvis ikke Neuner verken på her eller på oddsen, men dette får meg til å bringe opp et tema jeg har tenkt på en stund... Hvis man satser på at f.eks Neuner tar gull på sprinten, og hun bare tar sølv fordi en annen kommer før henne, men så viser det seg i etterkant at denne andre hadde gjort ulovlige greier og gullet gikk til Neuner likevel da denne andre ble diska..... får man pengene likevel? Ser for meg at det kan være noen heftige søksmål ute å gå over denslags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at du får penga da. Tviler på at bettingsselskapet gidder å bruke masse tid på å overføre penger til kontoer flere uker etter rennet. Og hva om noen hadde Kuzmina som vinner da? Tenk om de allerede har brukt pengene, og blir blakk. Tviler sterkt på at man får pengene på en slik måte, uansett om det blir feil.

Lenke til kommentar
Mesterskapet til nå = søppel

Nja, men vi må ikkje vere så kjappe til å kaste alt på dynga. Husk at av mykje av det vi ser på som søppel kann gjennvinast til å skape nye gleder :) (og ikkje minst fleecegensere, det har i alle fall den grønne snakkandes resirkuleringsspannet på TV-reklamene sagt til meg)

Jeg sa "til nå". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...