Asmodeanx Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Faen lure på ka Kuzmina hadde under skia?Kun 0,5 sec fra å vinne på tippinga Bah, føler med deg! Jeg hadde heldigvis ikke Neuner verken på her eller på oddsen, men dette får meg til å bringe opp et tema jeg har tenkt på en stund... Hvis man satser på at f.eks Neuner tar gull på sprinten, og hun bare tar sølv fordi en annen kommer før henne, men så viser det seg i etterkant at denne andre hadde gjort ulovlige greier og gullet gikk til Neuner likevel da denne andre ble diska..... får man pengene likevel? Ser for meg at det kan være noen heftige søksmål ute å gå over denslags. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Tviler på at du får penga da. Tviler på at bettingsselskapet gidder å bruke masse tid på å overføre penger til kontoer flere uker etter rennet. Og hva om noen hadde Kuzmina som vinner da? Tenk om de allerede har brukt pengene, og blir blakk. Tviler sterkt på at man får pengene på en slik måte, uansett om det blir feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Mesterskapet til nå = søppel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Norge og OL i Canada generelt Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Mesterskapet til nå = søppel Nja, men vi må ikkje vere så kjappe til å kaste alt på dynga. Husk at av mykje av det vi ser på som søppel kann gjennvinast til å skape nye gleder (og ikkje minst fleecegensere, det har i alle fall den grønne snakkandes resirkuleringsspannet på TV-reklamene sagt til meg) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Mesterskapet til nå = søppel Nja, men vi må ikkje vere så kjappe til å kaste alt på dynga. Husk at av mykje av det vi ser på som søppel kann gjennvinast til å skape nye gleder (og ikkje minst fleecegensere, det har i alle fall den grønne snakkandes resirkuleringsspannet på TV-reklamene sagt til meg) Jeg sa "til nå". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Bjørndalen skuffet stort, ja. Det er jo dette han hadde øvd på i fire år, nå har han ødelagt to løp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Defago da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Stang-ut. Hørt det før? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Norges slagord de siste OL-sesongene, så ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Vet ikke ha jeg skal si nå. Forventet egentlig ikke gull, men beste nordmann ligger ann til 30. plass? Hva er det for noe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 DERE FÅR BETALT FOR Å SMØRE SKI. HERREGUD! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Plagsomt at jeg ikke kan ta sjansen på å følge med noen av trådene her under løpene, siden TV ligger ett minutt foran nettTV Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 DERE FÅR BETALT FOR Å SMØRE SKI. HERREGUD! Jævla svensker som smører for oss, pålitelig? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 DJ_Dark, er du manisk depressiv? Humørsvingningene dine bekymrer meg. :/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja? Det er i hvert fall en svensk smører hos oss, som fikk sparken hos Det svenske landslaget. WTF? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja? Det er i hvert fall en svensk smører hos oss, som fikk sparken hos Det svenske landslaget. WTF? WIN at vi ansatte han da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Navnelek. Hvor mange nordmenn som har feilet i OL klarer vi å nevne? Jeg starter: Anders Jacobsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå