erlendo89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Akkurat det samme. Bare folka som ikke er de samme. Slutt å mobb de som mangler en fot da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Søk etter definisjonen på "å mobbe" på Google, og du lærer mest sannsynelig noe nytt da. NRK sendte 500 timer fra OL, men kommer ikke til å sende like mye Paralympics. Vil det si at de mobber folka i Paralympics? Nei, så slutt å trekke konklusjoner uten å ha noe som helst form for grunnlag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Wooooow.................................. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Søk etter definisjonen på "å mobbe" på Google, og du lærer mest sannsynelig noe nytt da. NRK sendte 500 timer fra OL, men kommer ikke til å sende like mye Paralympics. Vil det si at de mobber folka i Paralympics? Nei, så slutt å trekke konklusjoner uten å ha noe som helst form for grunnlag. Jeg var ikke seriøs altså Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Ironi funker jævlig dårlig på nett. Og skriftlig generelt sett... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det har jeg skjønt etter hvert Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg er frustrert fordi ol er slutt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg er på mange måter taknemmelig for OL også, det var noen flotte uker. Og det faktum at det er 4 år til nestegang gjør det hele bare mer eksklusivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå