Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

venter forstsat på SATA til IDE konverter . siden hos komplett.no er ikke opdadert (løst)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sitter og venter på en ordre som mangler SDM SATA til IDE konverter.

den skulle være inn til 5 februar men den informasjon er ikke opdater på flere dager

eller så er det ingen nettbutikker som har fått den inn enda

hva er det som skjer ?

Du kunne jo strengt tatt slettet denne tråden og faktisk tatt deg bryet med en epost eller en telefonsamtale til de som selger produktet ditt. Du får neppe noen kloke svar her på hvorfor en butikk ikke har varen du etterlyser.

Lenke til kommentar

Produktet var ventet inn fredag 5. februar. Du etterlyser leveranse og oppdateringa nettside her på forumet søndag 7. februar. Litt kort tid etter mitt syn. Leveransen kan fort ble 1 virkedag forsinket (f.eks fra fredag til mandag).

Lenke til kommentar

det var bekrefte til fredag 5 februar.

jeg sendte en epost til komplett.no lørdag den 7en for å forhøre meg om hvorfor siden ikke er oppdatert.

svar tilbake som kom i dag sier at

innkjøpsavdelingen ikke jobber helgene ( det hadde jeg regne med ) likevel så klarte de ikke å oppdatere siden med nye dato på fredagen. i dag er siden oppdatert.

poenget er at de skulle ha den inn på fredag , det var jo bekreftet

for meg blir det feil å bruke orde bekrefte når vare ikke er kommet.

bekreftet =100% sikkert

antatt = >100 %

ubekreftet = kanskje

det blir lett misforståelser av det

vell , jeg får vente noen dager til.

jeg slipper nå å kansellere det jeg venter på for å få resten av varen innen rimelig tid

nå ville jeg jo høre om dere viste noe om det var problemer med leveranse av slik produkter

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
det var bekrefte til fredag 5 februar.

jeg sendte en epost til komplett.no lørdag den 7en for å forhøre meg om hvorfor siden ikke er oppdatert.

svar tilbake som kom i dag sier at

innkjøpsavdelingen ikke jobber helgene ( det hadde jeg regne med ) likevel så klarte de ikke å oppdatere siden med nye dato på fredagen. i dag er siden oppdatert.

Bekreftet inn på fredag. Men når på fredag? Den kan ha kommet så sent at siden først kunne oppdateres på mandag (kontroll av at det var riktige varer som i fredagsleveransen etc etc). Det morsomme (elelr kjedelige) er vel at du begynte å klage allerede søndag.

Lenke til kommentar

bekreftet dato = datoen deres levrandør lover de skal ha den.

synest også at butikkene kunne gjort dette litt mer klart siden veldig mange tolker dette som en 100% dato noe det ikke er i kanskje 30% av tilfellene.

noe jeg også synest enkelte butikker synder på som burde gjort tydelgiere er at de ikke merker ting som bestillingsvarer, men som bekreftet eller forventet dato gjerne 2uker frem i tid så konstant forskyver datoen når den nærmer seg.

om du ikke har gjort det allerede ville jeg kontaktet de for en bedre dato eller finne andre som kan levere varen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

bekreftet dato er den 10 , altså i morgen.

for meg virket det som om komplett.no var de første som fikk inn denne dingsen.

hadde noen andre kommet dem i forkjøpet så kunne jeg kanslere den tingen og bestile det hos noen andre

noe jeg også synest enkelte butikker synder på som burde gjort tydelgiere er at de ikke merker ting som bestillingsvarer, men som bekreftet eller forventet dato gjerne 2uker frem i tid så konstant forskyver datoen når den nærmer seg.

jeg er ikke sikker på om jeg helt forstår hva du mener her.

men det som burde gjøres er endre bekrefte dato med en gang det blir forsinkelser , ikke vente til datoen er passert.

komplett operer med farge koder

rød = ikke på lager

gul= i bestiling

grønn = på lager

kanskje de burde innføre en 4rde farge som bekrefter at varen er sendt fra leverandør

Lenke til kommentar

enkelte butikker f.eks amentio som ikke har egen status for bestillingsvare setter bare en dato gjerne 2uker frem i tid på bestillingsvarer.

så når datoen nærmer seg sånn 2-3dager før utsetter de den 2uker til så fortsetter de sånn i en evig rundgang istedenfor og opplyse om at det faktisk er bestillingsvare.

Lenke til kommentar

søndag er kinesisk nyttår, så onsdag starter dx igjen som normalt.

så ikke mange dagenes forsinkelser vi snakker.

vanligvis tar sendingene mine fra DX en uke, så etter infomailen fra dx forventer jeg 4dagers forsinkelse på ordrene mine frem til onsdag.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...