monsenroger Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei, Har gamet en del MW2 på PS3 den siste uka, da jeg har blitt sykmeldt, med typ 95% gode games som ikke lagger. Men for meg har det vært uspillbart i hele dag Er det flere som sliter med å finne matcher som er spillbare? Har sjekket om feilen er lokalt, men det er fortsatt like smertefullt når jeg peiser internetten rett i playstationen, så problemet ligger ikke hos meg. Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har du problemer med internettet, eller er det en hw feil med ps3'en? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan lagge en del i blandt, men da bytter jeg bare server etter match. Ikke noe store problemer for meg. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Lagger av og til, men i 99 % av tilfellene er det hosten sin feil, og som regel blir en ny host valgt hvis det blir for mye. Hvis ikke bare bytter jeg server. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sliter og sliter, lagg er den ofte, men da blir det bytta host Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå