Olli12345 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei. Kjøpte nylig et mini-itx kabinett. Det skulle følge med en ram-brikke, kabinett samt en PSU, men jaggu fikk jeg ikke med et hovedkort og CPU også. Kan nettbutikken kreve at jeg sende dette tilbake igjen? Nå har det seg så at dette hovedkortet er et gammel modell fra 2003 og minnebrikken er av typen DDR-DIMM, i tillegg er ikke kabinettet slik det ble beskrevet samt at PSUen ser ut til å være defekt. Men uansett feilene ved produktet så er jeg godt fornøyd i og med at jeg fikk med hovedkortet, så jeg vil ikke klage. Spørsmålet er jo da; kan en nettbutikk kreve å få tilbakesendt det de har sendt for mye? Hva skjer da hvis jeg nekter blankt på at jeg har fått noe ekstra? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Står det svart på hvitt at du har fått det tilsendt, eller bare lå det oppi der uten å stå på fakturaen eller noe? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja det kan de kreve. Men de må ordne med returkostnader osv selv. Du kan sannsynligvis kreve å få tilsendt returemballasje på forhånd. Du kan neppe nekte å gå innom et postkontor/post-i-butikk for å levere pakken. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spørsmålet blir vel om de vil ha tilbake noe gammel skit. Vil uansett anbefale på det sterkeste at du hører med selger hvordan dere skal løse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå