RammenFoto Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Flott side. Hvis jeg skulle kommet med noe så måtte det vært at jeg syntes det ble litt mye tomrom under bildene, altså hvor beskrivelsen skal være. Ja, er enig der. Jeg skal jobbe med å fylle inn beskrivelser. Den var litt Jamba-ish også mener jeg at wallpapers skal være lett tilgjengelige å surfe gjennom, så putt en laaang liste over wallpapers istedet. Kan du forklare nærmere hva du mener med "Jamba-ish"? Jeg kommer ikke til å endre til en lang liste med wallpapers istedet, tenk deg selv når antallet bilder kommer opp i flere tusen.. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synes denne siden var overraskende god. Få fyllt opp med flere wallpapers, så er dette noe jeg absolutt kunne tenke meg å bruke nå og da. Jeg likte spesielt funksjonen hvor man hovrer over bildene, og får direktelink til selve wallpaperet i forskjellige oppløsninger. Er enig med Gavekort, at det bør være flere wallpapers per side. Nå er det kun 8, og det er altfor lite. Ta f.eks. 24 eller 32. Dette vil gjøre siden mer brukervennlig og mindre frustrerende siden man vil slippe å loade nye sider hele tiden. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Synes denne siden var overraskende god. Få fyllt opp med flere wallpapers, så er dette noe jeg absolutt kunne tenke meg å bruke nå og da. Jeg likte spesielt funksjonen hvor man hovrer over bildene, og får direktelink til selve wallpaperet i forskjellige oppløsninger. Er enig med Gavekort, at det bør være flere wallpapers per side. Nå er det kun 8, og det er altfor lite. Ta f.eks. 24 eller 32. Dette vil gjøre siden mer brukervennlig og mindre frustrerende siden man vil slippe å loade nye sider hele tiden. Du er inne på noe der, angående flere wallpapers per side. I begynnelsen var det faktisk kun 6.stk per side, men vi gjorde om til 8. Men jeg er usikker på hvordan jeg best mulig kan løse dette. Trenger derfor litt hjelp fra dere. Burde jeg bare lage en ny rad under med 4 nye så selve siden blir lenger, eller burde jeg forminske thumbs for å få plass til flere (husk at jeg må få plass til tittel og beskrivelse, samt direktelinker) *Jeg jobber forresten med å lage flere fargetemaer til siden, så for de av dere som ikke er så begeistret over rosa så er det snart mulig å velge noe annet som passer deg bedre.* Endret 13. februar 2010 av RammenFoto Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det jeg mener med Jamba-ish er at websiden har litt skrikende design og trykker litt mye på ordet "free". Hadde vært bedre om du hadde hatt litt "klasse" og holdt deg litt nøytral. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Du kan prøve en kombinasjon av begge, dog ville jeg personlig ha foretrukket at du bare la på flere bilder. Synes egentlig at "kommentar"-boksen under bilde tar ganske mye plass hvis du skal ha flere bilder nedover. Den kunne du jo ha bare vist med roll-over. ta f. eks. http://www.theotaku.com/wallpapers/ god plass, samt flere bilder. Nå tar ikke thumbnail-ene altfor mye båndbredde, men du kunne latt brukeren velge "show X wallpapers per page", da kan dem selv velge det som passer deres båndbredde. Endret 13. februar 2010 av Okse_ku Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg skulle ønske siden hadde en mulighet for å søke/filtrere på oppløsninger. Litt kjipt å få øye på en kul wallpaper for å dernest finne ut at den ikke finnes i ønsket størrelse. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg skulle ønske siden hadde en mulighet for å søke/filtrere på oppløsninger. Litt kjipt å få øye på en kul wallpaper for å dernest finne ut at den ikke finnes i ønsket størrelse. Dette hadde absolutt vært bra å ha med. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Designet er veldig fint. Men det å bruke ordet "free" på en nettside er veldig uklokt, rent businessmessig. Vet ihvertfall selv at så fort jeg kommer innom en side hvor det står "free- hva det måtte være" så finner jeg knappen for å lukke den fanen rimelig kjapt. Får en viss spam-følelse av det. Men designet var fint, spesielt logoen Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hadde synes det hadde blitt mye finere med svart/grø/metal etc i stedet for rosa, som hadde det vært enklere med flere bilder per side, bedre å vente 2 sec på alle bildene enn å måtte trykke neste mætt ganger... kanskje 20 (ca) som standard også går det ann å velge 10-100 hvis noen vil det Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvorfor legge ut en nettside for kritikk når du ikke har designet siden selv? Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg synes denne siden var bra jeg. Oversiktlig, enkel og elegant. Har alt tatt i bruk et wallpaper fra deres side. Stå på videre! Kommer til å fortsette å bruke denne sida i framtida Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg synes du kunne brukt mer av plassen du har på siden. Og for å spare plass kan du gjøre slik som SocWall Ellers, fin og ryddig side. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Designet er veldig fint. Men det å bruke ordet "free" på en nettside er veldig uklokt, rent businessmessig. Vet ihvertfall selv at så fort jeg kommer innom en side hvor det står "free- hva det måtte være" så finner jeg knappen for å lukke den fanen rimelig kjapt. Får en viss spam-følelse av det. Men designet var fint, spesielt logoen Jeg er helt enig angående bruk av ordet "free" kan fort gjøre at brukeren får en følelse av at dette er en spam-side. Men jeg velger å tro at det forsvinner raskt hvis brukeren bruker 3-4 sekunder lenger på nettsiden. hadde synes det hadde blitt mye finere med svart/grø/metal etc i stedet for rosa, som hadde det vært enklere med flere bilder per side, bedre å vente 2 sec på alle bildene enn å måtte trykke neste mætt ganger... kanskje 20 (ca) som standard også går det ann å velge 10-100 hvis noen vil det Angående farger så er det mange som liker at noe er i rosa, det skiller siden fra tusenvis av andre lignende sider. Det gjør også at du husker siden bedre Hvis du klikker på 'Gallery' får du faktisk opp ALLE wallpapers vi har lagt ut på én side. Problemet er at nesten ingen gjør det alikevel (ifølge analytics). Har dere noen forslag på hva jeg burde gjøre? Skifte navn fra 'gallery' til 'all wallpapers'? Hvorfor legge ut en nettside for kritikk når du ikke har designet siden selv? Selv om jeg har fått litt hjelp til kodingen så er det jeg som tar alle avgjørelser angående utformingen av nettsiden. Jeg synes denne siden var bra jeg. Oversiktlig, enkel og elegant. Har alt tatt i bruk et wallpaper fra deres side. Stå på videre! Kommer til å fortsette å bruke denne sida i framtida Sånt er alltid hyggelig å høre. Det er motiverende med slik respons! Takk! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg har fikset noen engelske skriveleifer: Need Help? How to download wallpaper to your desktop: Step 1: First you need to find out what your screen size is. To do so, just right click on an empty space on your desktop. Select 'Properties' and then select the 'Settings' tab from the properties window. Your screen size will be shown in the bottom left-hand side at the settings screen. (This could be 1024x768, 1280x1024 etc..) Step 2: Find the image you want on your desktop in our gallery or in a specific category. Point the mouse cursor over the wanted image and select your screen size, as found in step 1. If you can't find you're screen size here, we suggest that you click on the closest one and rather of a higher size. Step 3: The image you chose in step 2 will open in a new window. Right click on the image and choose 'Set as background'. And voilà, the wallpaper will now appear on your desktop! About Us FreeWallpapersBox provides free high-quality wallpapers. We have just started this page, so please be patience with us. We know that there are a lot of wallpaper sites on the world wide web, but that didn't stop us for making one more. And why is that? It's because we got sick of all the wallpapers sites out there who had loads of annoying ads on the wallpaper itself (who wants ads on the desktop anyway?), on the site and in pop-ups. Here you will only find adsense-ads which are NOT disturbing for the actual content. At the time of writing we only had 206 (updated 06.May.2010) wallpapers in our collection. Comparing to other known wallpaper sites this is not even close of the amount of wallpapers they have in their collection. But does that make their sites better than ours? Our answer is definitely NO! We say: Less Is More and Quality Before Quantity. Our goal is NOT to be the biggest wallpaper-collection on the WWW, but instead focus 100% on the quality and resolution. Some are made by us & some are from talented designer-artists. And after looking through the more popular wallpapers-sites out there, I must say that our site is definitely the easiest way to get wallpapers. So if you like to support David against Goliath, please use us and spread the word. Have a nice day. Endret 16. mai 2010 av Obi von Knobi 1 Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har fikset noen engelske skriveleifer: Need Help? How to download wallpaper to your desktop: Step 1: First you need to find out what your screen size is. To do so, just right click on an empty space on your desktop. Select 'Properties' and then select the 'Settings' tab from the properties window. Your screen size will be shown in the bottom left-hand side at the settings screen. (This could be 1024x768, 1280x1024 etc..) Step 2: Find the image you want on your desktop in our gallery or in a specific category. Point the mouse cursor over the wanted image and select your screen size, as found in step 1. If you can't find you're screen size here, we suggest that you click on the closest one and rather of a higher size. Step 3: The image you chose in step 2 will open in a new window. Right click on the image and choose 'Set as background'. And voilà, the wallpaper will now appear on your desktop! About Us FreeWallpapersBox provides free high-quality wallpapers. We have just started this page, so please be patience with us. We know that there are a lot of wallpaper sites on the world wide web, but that didn't stop us for making one more. And why is that? It's because we got sick of all the wallpapers sites out there who had loads of annoying ads on the wallpaper itself (who wants ads on the desktop anyway?), on the site and in pop-ups. Here you will only find adsense-ads which are NOT disturbing for the actual content. At the time of writing we only had 206 (updated 06.May.2010) wallpapers in our collection. Comparing to other known wallpaper sites this is not even close of the amount of wallpapers they have in their collection. But does that make their sites better than ours? Our answer is definitely NO! We say: Less Is More and Quality Before Quantity. Our goal is NOT to be the biggest wallpaper-collection on the WWW, but instead focus 100% on the quality and resolution. Some are made by us & some are from talented designer-artists. And after looking through the more popular wallpapers-sites out there, I must say that our site is definitely the easiest way to get wallpapers. So if you like to support David against Goliath, please use us and spread the word. Have a nice day. Takk for at du tok deg tid til all retting. Jeg setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Flott side. Hvis jeg skulle kommet med noe så måtte det vært at jeg syntes det ble litt mye tomrom under bildene, altså hvor beskrivelsen skal være. Ja, er enig der. Jeg skal jobbe med å fylle inn beskrivelser. Den var litt Jamba-ish også mener jeg at wallpapers skal være lett tilgjengelige å surfe gjennom, så putt en laaang liste over wallpapers istedet. Kan du forklare nærmere hva du mener med "Jamba-ish"? Jeg kommer ikke til å endre til en lang liste med wallpapers istedet, tenk deg selv når antallet bilder kommer opp i flere tusen.. Du kan jo se på wallbase.net for innspirasjon. Bildene kommer opp etterhvert som du blar nedover. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Du kan jo se på wallbase.net for innspirasjon.Bildene kommer opp etterhvert som du blar nedover. Mye bra her, spesielt måten man kan filtrere bildene. Det jeg ikke liker er at alle wallpapers her blir tatt fra 4chan for så å bli lastet opp uten i det hele tatt å vite hvem eieren er eller hvem som burde krediteres. Fra wallbase: Unfortunately i cannot keep track of every wallpaper/image that goes to wallbase and the last thing I want is to break the law. If you are the author/owner of the image that is present in wallbase and you want it to be deleted, just contact me via one of the ways provided above. I will delete them as soon as possible. Det blir feil måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 jeg likte veldig godt wallpaperene, og designet var jo simpelt! Well! Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg likte veldig godt wallpaperene, og designet var jo simpelt! Well! Jeg velger å dra opp denne igjen siden jeg har gjort diverse endringer i fargevalg og design. Hva synes dere nå? Jeg har i tillegg fått mer innhold, så det ser mer fyldig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå