RammenFoto Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) OPPDATERT Hei. Jeg var en ganske aktiv bruker av forskjellige wallpaper nettsider før jeg bestemte meg for å lage en egen. Grunnen til dette var at mange av disse florerte av irriterende reklame, og at det var vanskelig å navigere meg frem til faktisk det jeg var ute etter, å få en bestemt wallpaper som skrivebordsbakgrunn. Kvaliteten var også ganske varierende. En god del sider som driver med dette stjeler i tillegg bilder av forskjellige designere, for så å fjerne de den dagen eieren skulle be om det. Hos oss spør vi først om tillatelse, og gir deretter kredit til den det måtte gjelde. Med dette i bakhodet la jeg vekt på: - ryddighet - enkelt å laste ned wallpaper - kvalitet - generell brukervennlighet - design Hva er bra? Hva er dårlig? Hva kan jeg gjøre om på? Burde jeg endre måten å laste ned wallpaper på, eller gjøre det mer tydelig? Hvis du skulle trengt en wallpaper, hvorfor ville du/ville ikke brukt min side? Setter pris på alle svar. Takk! Url til nettside: http://www.freewallpapersbox.com Støtt David vs Goliath. Endret 16. mai 2010 av RammenFoto Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Har lagt til det viktigste nå, nemlig adressen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Likte ikke plasseringen av reklamen i alle fall (under hovedinnholdet). Bildet med "Download All Wallpapers FREE" fikk i alle fall meg til å tro at det skulle være link til en samlepakke. Litt småskuffet når det ikke funket. Kanskje endre teksten litt? Edit: I stedet for egen side med linker i hytt og vær til folk som har wallpapere på siden burde du heller bare laget en link i bildebeskrivelsen på hvert bilde. Endret 7. februar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Likte ikke plasseringen av reklamen i alle fall (under hovedinnholdet). Bildet med "Download All Wallpapers FREE" fikk i alle fall meg til å tro at det skulle være link til en samlepakke. Litt småskuffet når det ikke funket. Kanskje endre teksten litt? Edit: I stedet for egen side med linker i hytt og vær til folk som har wallpapere på siden burde du heller bare laget en link i bildebeskrivelsen på hvert bilde. - Jeg skal se om jeg ikke får fjernet eller gjort reklamen under hovedinnholdet mer blendet inn i selve siden. - Angående "Download All Wallpapers FREE" så kan den virke litt misvisende ja, det er derfor det er kjekt med andres synspunkt på ting. Meningen med denne var jo bare å vise/forklare at alt er gratis, men jeg skal se om jeg ikke får gjort noe smart her også - Begynte med kun å gi kredit på 'credits' siden, men har sett at dette bare blir rot, så jeg har gjort som du sier, å heller plassere en link til eieren under bildet. Dette skal jeg få gjort om! Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg synes den var flott og har lagt den til i mine favoritter Lenke til kommentar
frds Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Mangler favicon, men ellers ser det ut som en fin side. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 En annen ting er linkene til oppløsninger i beskrivelsen. Sexy Girl With A Dog What a lucky dog, huh? 1280*1024 | 1024*768 Her fungerer ikke linkene. Regner med de egentlig ikke skulle vært der. Gjelder et par av bildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Synes den var grei og oversiktlig. Ikke helt enig i fargetemaet. Ønsker selv en lit mer "nøytral" farge. Ikke en som appelerer primært til 14-årige jenter. Men egentlig ikke noe jeg tenkte så mye over. Ønsker også å kunne filtrere etter oppløsning og flere oppløsninger. Skjønner at du kanskje ikke har fått samlet så mange enda, så der kan det jo så klart være en årsak til noe mangelfulle oppløsninger. Men alt i alt, synes jeg den appelerer godt til meg som bruker mtp. oversikt og brukervennlighet. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Litt bedre utvalg hadde ikke vert feil. Ellers er du notert opp hos meg og kommer nok til å følge med litt framover. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg synes den var flott og har lagt den til i mine favoritter Jeg setter pris på at du likte den! Mangler favicon, men ellers ser det ut som en fin side. Har faktisk ikke tenkt på det før du nevnte det, men det kommer. Her fungerer ikke linkene. Regner med de egentlig ikke skulle vært der. Gjelder et par av bilden Jeg fikk fikset en av de, men jeg kommer ikke over noen flere. Kan du gi meg en link? Synes den var grei og oversiktlig. Ikke helt enig i fargetemaet. Ønsker selv en lit mer "nøytral" farge. Ikke en som appelerer primært til 14-årige jenter. Men egentlig ikke noe jeg tenkte så mye over.Ønsker også å kunne filtrere etter oppløsning og flere oppløsninger. Skjønner at du kanskje ikke har fått samlet så mange enda, så der kan det jo så klart være en årsak til noe mangelfulle oppløsninger. Men alt i alt, synes jeg den appelerer godt til meg som bruker mtp. oversikt og brukervennlighet. Jeg kan være enig i at det kan bli litt mye 'rosa', men jeg syns likevel fargevalget er ok. Kan se om vi ikke skifter til noe mer nøytralt som du sier etterhvert. Sorteringen er noe jeg har tenkt på selv, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal løse det på best mulig måte enda. Hadde det vært noe om jeg hadde plassert "Sort after resolution:" over kategoriene? Jeg jobber for tiden daglig med å få et bredere innhold, så mangelfulle oppløsninger skal være på plass om ikke så alt for lenge. Ellers er det hyggelig at jeg treffer på oversikt og brukervennlighet, noe som er tanken bak det hele. Litt bedre utvalg hadde ikke vert feil. Ellers er du notert opp hos meg og kommer nok til å følge med litt framover. Som jeg skrev over så jobber jeg daglig med et bredere innhold, så utvalget blir større for hver dag. Har likevel valgt å fokusere på kvalitet istedenfor kun mengden med wallpaper. Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har kommet frem til at denne siden faktisk ikke er så galen, har til og med fått ny wallpaper fra den Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Sammenlignet med andre wallpaper-sider så må jeg si jeg synes at denne virker svært lovende. Det eneste jeg synes mangler er et større utvalg av wallpapers i størrelsen 1680x1050. Endret 8. februar 2010 av J-Core Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vil du/ dere laste opp nye bakgrunner jevnlig? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå skal ikke jeg whine om at andre wallpaper nettsider er så irriterende som du skal ha det til. Siden din er ryddig og og lett å navigere rundt om. Jeg savner; Mer innhold, som hvor blir det av anime wallpapers eller spill wallpapers? En søkefunksjon hadde også vært bra å ha. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Her fungerer ikke linkene. Regner med de egentlig ikke skulle vært der. Gjelder et par av bilden Jeg fikk fikset en av de, men jeg kommer ikke over noen flere. Kan du gi meg en link? Hot Model 100% model 1280*1024 | 1024*768 Sexy Girl With A Dog What a lucky dog, huh? 1280*1024 | 1024*768 Så også at "Sexy girl with a dog" finnes to ganger i galleriet Ellers burde det ikke være noe problem å lage flere forskjellige fargeskjema til denne siden. Slik at man selv kan velge hvilken farge man vil ha siden i. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fin og oversiktlig, mange flotte wallpapers ^^ .. men brude komme flere Som noen nevnte, den knappen.. "Download all wallpapers free" burde laste ned alle. Hadde vært fint med en funksjon som gjorde at du kunne merke flere og laste ned som en zip, slik at man lett kan lage en mappe til sånn.. "slideshow wallpaper"-ting i Windows 7 =P Hva med en søkefunksjon? Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Sammenlignet med andre wallpaper-sider så må jeg si jeg synes at denne virker svært lovende. Det eneste jeg synes mangler er et større utvalg av wallpapers i størrelsen 1680x1050. Jeg skal nå prioritere disse størrelsene: 1. 1280x1024 2. 1280x800 3. 1024x768 4. 1440x900 5. 1680x1050 6. 1920x1200 7. 1280x720 8. 1366x768 9. 1920x1080 10. 1600x900 Men jeg skal også alltid ha den høyest mulig størrelse tilgjengelig på hvert enkelt wallpaper, slik at brukeren selv kan forminske til ønsket størrelse uten at kvaliteten minsker. Vil du/ dere laste opp nye bakgrunner jevnlig? Uten gjevnlige oppdateringer med nye wallpapers kan vi ikke konkurrere mot de andre sidene, så vi vil selfølgelig laste opp så mange wallpapers som mulig, uten at det går ut over kvaliteten Nå skal ikke jeg whine om at andre wallpaper nettsider er så irriterende som du skal ha det til. Siden din er ryddig og og lett å navigere rundt om. Jeg savner; Mer innhold, som hvor blir det av anime wallpapers eller spill wallpapers? En søkefunksjon hadde også vært bra å ha. Takk! Mer innhold kommer for hver uke som går og jeg har allerede noen anime og spill wallpapers som står klare for opplasting, må bare samle flere før jeg kan lage en ny kategori. Vi diskuterer for tiden om vi skal kjøre wordpress som CMS, når dette er bestemt er det ikke umulig at det kommer en søkefunksjon. Så også at "Sexy girl with a dog" finnes to ganger i galleriet Ellers burde det ikke være noe problem å lage flere forskjellige fargeskjema til denne siden. Slik at man selv kan velge hvilken farge man vil ha siden i. Galleriet er fikset nå. Takk for at du sa ifra! Som jeg skriver over så diskuterer vi for tiden hva slags CMS vi skal benytte, og når dette er oppe så vil løsninger som flere fargetemaer komme. Fin og oversiktlig, mange flotte wallpapers ^^ .. men brude komme flereSom noen nevnte, den knappen.. "Download all wallpapers free" burde laste ned alle. Hadde vært fint med en funksjon som gjorde at du kunne merke flere og laste ned som en zip, slik at man lett kan lage en mappe til sånn.. "slideshow wallpaper"-ting i Windows 7 =P Hva med en søkefunksjon? Takk Angående "Download all wallpapers free" så er dette noe vi vet vi må gjøre om på. Det er mulig vi tilbyr ulike mindre pakker med wallpapers som kan lastes ned via zip, men på langt nær alle. Dette håper jeg du har forståelse for Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Flott side. Hvis jeg skulle kommet med noe så måtte det vært at jeg syntes det ble litt mye tomrom under bildene, altså hvor beskrivelsen skal være. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den var litt Jamba-ish også mener jeg at wallpapers skal være lett tilgjengelige å surfe gjennom, så putt en laaang liste over wallpapers istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå