Bust3r Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har en iomega 1tb ekstern harddisk. Når jeg plugger i kontakten, starter harddisken å spinne og tenker litt, før den stopper å spinne et sekund. Deretter starter den opp igjen, tenker litt, og stopper. Slik går det i det uendelige. Selv om den er koblet til pc'en, vises den ikke. Den reagerer heller ikke om jeg drar ut usb'en. Selv uten usb, restarter den i det uendelige... Noen som har hatt det samme problemet? Finnes det noe jeg kan gjøre, eller må den inn på reperasjon? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan tyde på at noe er defekt i styresystemet.Så har du garanti så er det sikkert greit å få sendt den inn. Hvis ikke, så kan du jo operere ut disken og bruke den internt. Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Sliter med garantien, ja. Får nok prøve med operasjon Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Den fungerer heller ikke internt. Kan disken være defekt? (Den lager ingen ulyder..) Kan det være programvarefeil på harddisken?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Harddisker er ømtålelige saker, de går lett i stykker. Og spesiellt utsatt er de når de flyttes rundt i et eksternt kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå