abc12345 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ville en katt spist rå brokkoli? Svaret er N-E-I! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg vet ikke hva det hadde med saken å gjøre, om du i det hele tatt svarte i riktig tråd. Men katten til en venninne elsker kokt broccoli. Konklusjonen vi har kommet fram til her er vel at en homofil mann KAN ligge med en jente, men har ikke lyst. En heterofil mann har mye større motforestillinger mot å ligge med menn. Ikke rart heller. Den homofile er tross alt klar over at det er han som er uvanlig. Det er jo ingen som får kritikk fra samfunnet for heterofili. Skammen går kun en vei. Endret 11. februar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 De fleste homofile gutter har ligget med en dame. Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg tror min terskel for å ligge med gutter ligger på samme nivå som Homofil_gutt sin terskel for å ligge med jenter. Jeg hadde nok klart det, men er ikke noe av interesse og regner meg selv for å være hetro. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Man blir aldri til en legning av sine handlinger. En person som egentlig liker gutter, og har gjort det hele livet, men som lever med ei dame er ikke hetero... også plutselig ble han homo i det han gjorde det med en gutt. Han har alltid vært som han er... Jeg er også som jeg er, jeg ser ikke på med som homo, bi, hetero, eller noe annet... Jeg er den jeg er jeg, og det kommer jeg alltid til å være. At folk er sykelig opptatte av å sette en merkelapp på meg, så får de gjøre det. Men hvilken merkelapp skal det være...? Jeg kunne greit hatt sex med jenter, men det er ikke førstevalget mitt for å si det sånn. Jeg vil også tro at de aller fleste kunne klart å ha sex med det kjønnet de ikke har som førstevalg... spørsmålet er mer om de er villig til det... Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Når en likevel snakker om homofile. Så dette hos Dagbladet: http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_henv/ht.../oslo/10361173/ Deiligste homo du liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg