Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Homofile gutter - ville dere hatt sex med ei jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange homofile menn som har sex med jenter. Hva motivet er derimot, er et annet spørsmål.

Men da skifter vel disse mennene kategori fra homo til bi? Eller er de fortsatt bare homo, som også knuller jenter når de måtte passer dem.

Det er iallefall ett steike bra sjekke trikks:

"Hej, jeg er homo - en slik deilig jente som deg opphisser meg, kom å bli med meg hjem i mitt homoseksuelle hjem - så vi kan elske hele natten"....

Jenta vil vel logisk nok tro at han er mer bi enn homo, eller?

"Kom å bli med meg hjem til mitt biseksuelle hjem" Hadde vel passet betre på hvilken type han var?...

...eller "Kom å bli med meg hjem til mitt homofile biseksuelle hjem" hadde vel kanskje passet best av alt :)

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Tror vel Mortania sikta til at det er mange homofile menn som ikke tør å komme ut, og derfor har sex med kvinner for å "bevise" at de er hetero.

Men hvordan greier dem og "tenne" på en jente og få ereksjon, hvis dem ikke er seksuelt tiltrukket?

Lenke til kommentar

Heterofile menn VIL IKKE ligge med en annen mann fordi det er å krysse en grense.

Har homofile menn en liknende sperre mot å ligge med jenter? Eller er de bare ikke interessert?

Jeg tolker spørsmålet slik, men siden jeg står trygt forankret på den rette banehalvdelen, er jeg ikke kompetent til å svare.

Jeg antar at det ikke er spesiellt vanskelig for en homofil mann å få ereksjon sammen med en jente.

Jeg antar at en homo ikke føler avsky mot jenter, slik en heterofil mann ville følt om en annen mann.

Feil kjønn, men greit nok, liksom? Han får seg jo et ligg.

Det må jo være lettere for en homo å ligge med en jente, enn for en hetero å ligge med en annen mann.

Homoer ikke oppvokst med at det å ligge med jenter er galt.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Er også i ett heterofilt forhold. Kan være interessant å lese hva homofile og homoseksuelle tenker om saken.

EDIT: da er det bare å fylle kategorien med alle slags krysninger mellom seksuell legninger? ;)

Endret av G
Lenke til kommentar
Heterofile menn VIL IKKE ligge med en annen mann fordi det er å krysse en grense.

Nei, du "VIL IKKE" ligge med en annen mann fordi det er å krysse en grense.

Nei det er ikke kun han som krysser enn grense, er det vel? Det gjelder nemlig ALLE heterofile menn.

Det fordi visst en heterofil mann ligger med en annen mann, så krysser han en grense som gjør at han blir bifil. Iallefall visst han fortsetter med det.

Lenke til kommentar

Nei, du "VIL IKKE" ligge med en annen mann fordi det er å krysse en grense.

Nei det er ikke kun han som krysser enn grense, er det vel? Det gjelder nemlig ALLE heterofile menn.

Det fordi visst en heterofil mann ligger med en annen mann, så krysser han en grense som gjør at han blir bifil. Iallefall visst han fortsetter med det.

Herregud, dette henger jo ikke på greip! En mann blir ikke bifil av å ligge med en annen mann! Du er bifil eller homofil om du tiltrekkes av noen av det samme kjønn, ikke om du ligger med noen av det samme kjønn! Motivene for å eventuelt ligge med noen av det samme kjønn selv om du er heterofil kan jo diskuteres, men bottom line er at du ikke blir bifil av å ligge med noen av det samme kjønn.

Lenke til kommentar
Det er vel et poeng du har der joggert, gitt at en skiller bifil og biseksuell

Det finnes jo helt sikkert homofile som er biseksuelle, muligens også hetroseksuelle.

Poenget står jo uansett om man skiller de to. Man blir ikke verken bifil eller biseksuell av å ha sex med en mann. Sagt det før, men det argumentet med -fil og -seksuell betyr null.

Lenke til kommentar
Gjest Homofil_gutt

Nei. Jeg verken tennes eller tiltrekkes av jenter. Det er like lite fristende for meg å bli sugd av en jente, som at en heterofil gutt skulle bli sugd av meg, vil jeg anta.

Lenke til kommentar
Gjest Homofil_gutt

Det er forskjell på å klare og å ville. Jeg hadde KLART å ha sex med en jente, men det gjør det ikke mer aktuelt av den grunn.

Lenke til kommentar

Din terskel for å ligge med en jente er mye lavere enn min terskel for samkvem med en gutt.

Jeg kunne aldri klart å ligge med en gutt, for det er å krysse en grense jeg aldri kunne krysse. Les Pondus, så forstår du.

OK at du ikke tenner på jenter, men de er vel ikke direkte avskyelige, som du sier selv.

Du sier du hadde KLART å ligge med en jente, men har ikke lyst.

Det besvarer vel trådstarters spørsmål...

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...