Gå til innhold

BK: Sperrebom i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Ja dette bildet var noe jeg liker :mrgreen:

Vet ikke så mye om pinhole-effekt, men det ser sa umerkelig bra ut det der!

Du har gjort bommen til noe kunstnerisk, noe som ikke akkurat minner om en vanlig bom.

 

Tenker noe tegneserie-aktig når jeg ser dette...

Skulle ønske bildet var større, men får nøye meg med dette da. Er veldig fine farger og vignetteringen passer godt her syns jeg.

Ser jo at det er brukt litt tid på etterbehandling/presentasjon, og det gir iallefall meg lyst til å se mer på det og gi kritikk som nå :fun:

Skal det hjulet nærmest oss faktisk gå rundt? Tøffe detaljer her!

 

Det er også pent at du har såpass lang lukker at det i bakgrunnen er blurrete pga bevegelse. Akkurat passe lenge, ser det ut som.

 

På den negative siden er det eneste jeg kommer på og klarer å se, at du gjerne kunne brukt større blendertall; "festet" til bommen er litt ufokusert..

 

Men det er et kult foto syns jeg!

 

Bra levert fra meg!

Lenke til kommentar

Fantastisk at folk liker bildet, var litt redd selv for at det virket litt uinteressant fordi en sperrebom kanskje ikke noe folk flest finner spennende!

 

Kan prøve å få lastet opp et større bilde når jeg får nett på pcen jeg har bildene mine på!

 

"Det" som går forbi i bakgrunnen er en trikk og det grå hjulet i forgrunnen snurrer faktisk rundt da en trikk nettopp gikk forbi der.

 

Tenkte også selv på litt større blendertall, men jeg måtte reagere raskt her! :)

 

 

Takker og bukker for flere kommentarer om noen skulle få lyst til å gi noen ;)

Lenke til kommentar
Fantastisk at folk liker bildet, var litt redd selv for at det virket litt uinteressant fordi en sperrebom kanskje ikke noe folk flest finner spennende!

Med et riktig blikk kan man få omtrent alt mulig til å virke spennende, og du er langt på vei her. Synes du har noen fine diagonaler, og lyset ser bra ut også. Det eneste er kanskje at bommen er klasket noe vel midt i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...