Gorgar71 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har nettopp fått meg en Samsung Jet, og driver å overfører musikk fra pc. Noen som vet hva man gjør, slik at man også får sett coveret i albumlisten? Har selvfølgelig overført coveret,men det kommer ikke opp når jeg spiller dette albumet. Lenke til kommentar
Gorgar71 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ingen? Noen albumcover kommer opp, andre ikke. Må da være noen som vet noe jeg ikke vet... Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ingen? Noen albumcover kommer opp, andre ikke. Må da være noen som vet noe jeg ikke vet... Aner ikke hvordan Samsung Jet gjør det, men det som pleier å funke på de aller fleste spillere er rett og slett å legge cover bildet inn i selve mp3 filen. Jeg gjorde dette nylig med ca 20gb musikk, funker flott på heroen og creative x-fi, i det minste. Letteste måten jeg fant å gjøre det på var å bruke Songbird. (http://getsongbird.com/) Det jeg gjorde var å legge til all musikken i biblioteket. La alt i spillelisten, sorterte etter album. klikk og shift-klikk på første og siste låt i albumet, høyreklikk på en låt, view metadata, og hak av boksen ved artwork. Hvis Songbird ikke finner cover (skjedde bare med 4 av albumene mine) så kan du bare google, dra bildet til skrivebordet, og så dra og slippe over artwork boksen. Lukk metadata vinduet igjen. Dette skal tvinge songbird til å legge coveret inn i mp3 filen, bare husk å sjekke at musikk mappene dine ikke er read-only flagget. Jeg gikk gjennom 10 album før jeg merket at min var det, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå