ostenxx Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hei. Var innom elkjøp og skaffet 120 Gb PS3 Slim i går. Etter heftige spilløkter pleier jeg å høre et par knekkelyder når maskinen skrus av. Akkurat som om kabinettplasten påvirkes av temperaturforskjellen. Noen som har lagt merke til tilsvarende? Jeg mener altså når maskinen går fra spillvarm til avskrudd. Mvh. Øystein Edit: Ut fra diverse forum på nett ser det ut til at dette er temmelig vanlig for PS3 Slim. Men kjekt om noen der ute kan fortelle sin erfaring. Endret 7. februar 2010 av kaffegruff Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Da var jeg innom elkjøp og fikk byttet til ny maskin. Virker som dette gjorde susen, uten at jeg skal si det for sikkert. Tror egentlig at lydene kom av temperaturforandringen i kabinettet. Alt i alt meget fornøyd med PS3. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg hører dem jeg også, men det virker som det er fullstendig urelatert til innmaten i konsollen, så jeg har latt det passere. Forresten lager Panasonic TVen min lignende lyder, så jeg har vært vant med litt lyder fra før. Endret 10. februar 2010 av jonarvid Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Opplever det samme jeg også. Har vært sånn siden jeg kjøpte konsollen. Så lenge ps3en ikke krasjer når den er på eller er ustabil så gjør jeg ingenting med det. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Cruentus skrev: Opplever det samme jeg også.Har vært sånn siden jeg kjøpte konsollen. Så lenge ps3en ikke krasjer når den er på eller er ustabil så gjør jeg ingenting med det. Den nye lager samme lyd også. Da går jeg ut i fra at dette er normalt. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Den nye ? Du mener PS3 slim ? Er den jeg har. Har aldri hatt den feite klumpen av PS3 jeg.hehe Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Cruentus skrev: Den nye ? Du mener PS3 slim ? Se post nr.2 Han byttet PS3 Slimmen på elkjøp, og fikk en ny. Lenke til kommentar
Rhodium Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Henger meg på denne. Har også disse kneppelydene fra PS3 slim, både under spilling og etter den er slått av. Virker ikke så veldig dramatisk, men er jo litt irriterende at et omtrent nytt produkt skal ha en slik "feil". Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gjør som alle andre, dra å bytt den inn der du kjøpte den;) Skal ikke være "ulyder" på maskinen. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 "knekkelydene" kommer av at plasten blir påvirket av varmen og ekspanderer, når maskinen skrus av og blir kald igjen så vil det komme knekkelyder pga. at plasten blir kjølig, det er helt normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå