PlastPerm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Målet er å bli styrmann, men hvilken vei skal jeg velge? ;o vg1 Elektro eller vg1 teknikk og industriell produksjon (tip)? Noen som har noen erfaringer/ inntrykk å dele med meg? :] 2. året skal jeg ofc gå maritme fag, og det er det samme (?) etter som jeg har forstått om man går vg1 elektro eller vg1 tip. Så, come on, make me happy PS: Haster med svar før 1. Mars Mvh Plast-Perm / MikkeL ;o Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kan ikke si om begge linjene gir deg mulighet for det, men vet at TIP gjør det i vært fall, to av de jeg gikk i klasse med går nå i lære på ferger i bergens området, men du kan vel høre med en rådgiver på skolen? Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Du kan gå kryssløp fra VG1 elektrofag til VG2 maritime fag.. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg valgt TIP, pga at jeg vil tro du lærer flere ting du har bruk for når du skal gå maritime fag. Lykke til med valget ditt Endret 8. februar 2010 av Sv3tt Lenke til kommentar
PlastPerm Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Takk svampebob, ja vi har rådgiver og har snakka med han ;o Ja man kan gå maritime ved å gå elektro sv3tt: Tusen takk for tipset 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mange flere muligheter ved å gå TIP, og du lærer mye nyttig. For ikke å nevne at det er enkelt å få gode karakterer på TIP. Hvis du skulle ombestemme deg, og har lyst til å bli noe annet, finnes det rundt 60 forskjellige jobber du kan utdanne deg til på TIP. Lenke til kommentar
PlastPerm Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Takk for tips Det ble TIP Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) vurder selv denne utdanningen har du tenkt deg på nordsjøen du og ? Endret 7. mars 2010 av Marekatten Fjernet referanse til slettet innlegg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Han sier han vil bli styrmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå