Gå til innhold

BK: Portrait in the snow 2


TGB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargen på håret er litt for lik steinen - burde kanskje putta inn en liten speedlight som kicker eller rimlight der et sted? Ellers fint. Bortsett fra snøen på støvlene, den liker jeg ikke helt. Jeg veit forøvrig ikke hva jeg synes om at bakgrunnen er så mye kaldere enn forgrunnen. Det ser veldig kunstig ut. Men det er vel egentlig nytteløst å få det til å se særlig troverdig ut at en så lettkledd person slår seg ned i snøen på en kald vinterdag - men så er vel det snakk om en annen form for troverdighet uansett. Stakkars modell, forresten.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Fravær av stativer er ikke noen godkjent unnskyldning. Det er alltid mulig å ha med flere stativer, og man trenger ikke nødvendigvis stativer heller. Som rimlight hadde det funka å legge en SB i snøen. :D

Hadde en plan for shooten, savnet brutalt 2 eksta blitser; men jeg hadde ingen mulighet til å trigge dem; IR trigging bakfra kan man bare glemme, har heller ingen lange kabeler tilgjengelig; har forøvrig pocketwizard i bestilling. Så basert på tilgjengelig utstyr så hadde jeg ingen mulighet til å trigge blitser bakgra. Dårlig unnskyldning, jeg vet, men må forholde meg til realitetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...