Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ok, se då.. Dama mi hadde besøk av en vennine for noen dager siden, siden de skulle jobbe med et prosjekt, som skulle leveres inn dagen etter. Jeg snakker til kjæresten min på msn, men får ikke noe svar.. jeg tenker det er greit, siden de jobber med prosjektet sant.. Men så ser jeg at hun er oppdatert statusen sin på facebook for bare 3 minutter siden :o så skriver jeg til hun på facebook "hvorfor svarer du meg ikke på msn?", så sier hun at de nettopp har tatt pause osv. også kommer hun på msn.. Men når hun er på msn, så virker hun helt merkelig :o korte svar, osv.. ligner ikke hun i det hele tatt, å være sånn :o Også skriver hun at hun må stikke igjen, for å fortsette på prosjektet, så hun logger av msn.. 1 min etterpå kommer venninen innpå msn og facebook, og der var hun pålogget hele kvelden.. såå.. er kjæresten min flau over å være med meg, og vil egentlig ikke snakke med meg når hun er med andre? .. jeg har ikke snakket om dette med hun, men er littegrann bekymret.. Vi har kranglet en del fortiden, og jeg har egentlig bare lyst å la det ligge.. Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dr.E Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er mange ganger jeg drier i å svare dama mi, fordi jeg ikke orker... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 er det ikke normalt å være litt sosial når man sitter sammen med andre? jeg svarer i alle fall ikke på msn/facebook osv når jeg sitter sammen med andre, selv om det hender jo at man glemmer å logge av. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Snakk med hun om det så får du svaret på det du lurer på. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 er det ikke normalt å være litt sosial når man sitter sammen med andre? jeg svarer i alle fall ikke på msn/facebook osv når jeg sitter sammen med andre, selv om det hender jo at man glemmer å logge av. enig der, er vel kjekkest og være med den du er med i stedenfor og chatte med folk. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thomas21_* Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ville ikke vært redd for det gitt ! ofte jeg ikke svarer folk på msn da jeg har folk på besøk ! og at det skjer ting på facebook, at hun oppdaterer profil osv tror jeg du ikke skal tenke så mye på! de er sikkert inne på facebook og ser litt sammen vettu ! Personlig så svarer jeg faktisk damen mer sjeldent enn andre viss jeg har besøk, ikke pga jeg er flau over henne, men det at hun faktisk vet at jeg er opptatt med prosjekt, og da er det lett å se på msn snakken hennes som masing, noe jeg ikke liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå