olahe Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 hei! Jeg skal ha en El-motor (aquawatt) på en jolle som eksempel på miljøvennlig båt, men så lurte jeg båt hvilkne båter som takler en så stor vekt bak på båten å i tilegg plane... Motoren veier 50 kg og batterie veier rundt 280 kg så det blir en del...(6 kw) Vi har nå en steady 260 jolle men det blir for tungt å ha det bak i båten har i tilleg en buster xxl så nei trenger ikke en kjempe stor båt bruker den inne i en fjor til å kjøre litt rundt i å ta opp teiner å lignende... olahe Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Al Boats 430. Sinnsykt stødig og robust. Kan laste 700 kg i den. Er 14 fot. Bør funke bra til bruket ditt. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Må det ikke litt mer en 8 hk til for og plane en båt med 350 kg i? Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jo, såklart.. Så ikke at han hadde elmotor Hehe.. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) *slett* Endret 8. mars 2010 av Eaan Lenke til kommentar
olahe Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jo, såklart.. Så ikke at han hadde elmotor Hehe.. er en spesiel spesial bestilt el-motor fra tyskland som målt i forohld til en vanlig motor er faktisk denne "8" hesteren som den blir registrert som en 30 hk jeg så litt på tv rib 425 tåler jo svært mye og har fått bra i test. er en rib så er lett å få opp i plan med 700 kg oppi (kansje) Endret 19. mars 2010 av olahe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå