Gå til innhold

Senderutinene til Zavvi.com?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Zavvi.com gjør som play og sender en og en vare?

Hadde tenkt til å gjøre noen innkjøp derfra og det bikker nok over 200kr.

Om de ikke gjør det, er det mulig å få de til å dele det opp? Betaler gjerne det ekstra pundet i frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte fra dem her om dagen. De sender varene som regel enkeltvis. Har enda ikke fått alt, men får update hele tiden på varer som ikke er kommet. Noe som er bra i forhold til Play.coms robotdrevne butikk.

Det eneste som er litt dårlig gjort er at man betaler 1.20 pund eller noe i nærheten for frakt på hver eneste vare. Det er den første gangen jeg bestiller fra dem, men skal fortsette bruke dem framover. De har gode tilbud i blant.s

Endret av javas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om varen er sendt er det mest sannsynlighet posten som er utrolig treige. For et år siden og senere enn det tok det kun en uke før varene dukker opp i postkassen din fra Play.com (muligens også zavvi.com som også er fra England).

Bestilte The Lost Symbol boka fra play.com 22.01, fikk varen 9.02, altså tok det 18 dager.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har bestilt en del varer med dem og nesten samtlige sendinger har tatt nærmere tre uker. Det tar lang tid, men de har av og til veldig gode tilbud.

Hadde forresten et problem med dem her om dagen hvor en vare jeg bestilte ble sendt gjennom Tyskland før den skulle bli sendt til Norge. Zavvi krevde da mitt nasjonal ID-nummer, samt mitt personell-id-nummer. Jeg vet da søren hva de numrene er og forklarte at jeg aldri hadde blitt spurt om dette noen gang, og ville ikke gi dem ut. Det som skjedde da er at de tilbakekalte varen og betalte meg tilbake mine utgifter.

Veldig snodig opplegg da jeg handler MYE på nettet og aldri blitt spurt om slikt før.

Endret av nuppenipp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...