Dr.X Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei og god dag ! Jeg har lyst til å kjøpe dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=EYE981SC Er det bra ? Er det veldig tungt og er ikke minst, er det bra til casemodding ? Jeg er veldig lei mitt Chieftec Midi tower, siden det blir så sinnsykt lite plass til vannkjølinga og komponenter. Jeg er mye på LAN, men siden kabinettet har hjul er ikke tyngden så farlig. Men hva er LED displayet til? Hva viser det ? Mvh Dr.X Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Har hatt litt lyst på ei slik kasse selv, riktignok i sort. Uansett jeg så ei slik kasse (i sølv) på TG03. Det første jeg la merke til var en sinnsyk fargeforskjell på front og sidedeksler. De matcher ikke i det hele tatt. btw : http://www.hardware.no/tester/kabinett/916...xpss/index.html Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Aha ! Takker for svar, men hva med sort ? Er det bedre ? Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 nå fikk jeg også lyst på en sånn men vekta lure jeg på... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 nå fikk jeg også lyst på en sånn men vekta lure jeg på... Vekta er på 19 Kg uten PSU... :-? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei og god dag ! Jeg har lyst til å kjøpe dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=EYE981SC Er det bra ? Er det veldig tungt og er ikke minst, er det bra til casemodding ? Jeg er veldig lei mitt Chieftec Midi tower, siden det blir så sinnsykt lite plass til vannkjølinga og komponenter. Jeg er mye på LAN, men siden kabinettet har hjul er ikke tyngden så farlig. Men hva er LED displayet til? Hva viser det ? Mvh Dr.X Du er i samme situasjon som meg. Har oxo et chieftec miditower. Jeg har planer om å kjøpe dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=EYE910BB Det er bare det råeste som finnes Han som kom på 3.plass i casemodcomboen i tg03 hadde et 910bb. De er store og har muligheter for mye mod. Lenke til kommentar
thelea Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ikke for å ødelegge stemningen. Men I&S EYE-910BB har elendig brukervennlighet. Klunder å få på dørene og ingen orginale hd brønner. Men på en annen side. Et rått kabinett. Større kabinett finner du neppe. Og det er solid og tungt. Mod en bensinmotor i den og du kan kjøre inn på LAN. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 noe annet istedet for i&s som er veldig bra å modde er addtronics! bla. er toppen avtagbar, så skal man gjøre noe med toppen trenger man ikke å ødelegge festene som jeg tror er på chieftec mobo tray... MANGE VIFTE PLASSER!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 noe annet istedet for i&s som er veldig bra å modde er addtronics!bla. er toppen avtagbar, så skal man gjøre noe med toppen trenger man ikke å ødelegge festene som jeg tror er på chieftec mobo tray... MANGE VIFTE PLASSER!! Men kabinettet er grisestygt, og har bare plass til 80mm vifter, noe jeg absolutt ikke foretrekker! Har sinnnnnsykt lyst på det sorte I&S toweret! Med mindre mods får man mye bedre gjennomlufting og det er mye penere.. Men dog er det veldig tungt.. Det er det eneste jeg ikke liker.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har førstnevnte kabinett. Veldig mye plass, både over psu og i bunnen av kabinettet. Fin finish. Sort bak døra så man kan bruke sorte 5,25 enheter. Ingen 3,5 plasser, noe jeg synes er bra, siden man selv kan velge hvor og hvordan man skal feste hd'ene. Mine tre står i bunnen av kabinettet med en vifte foran. Plass til to 120 mm og to 80 mm vifter. Kabinettet er tungt, stivt og stabilt. Høyden som er oppgitt er uten hjul. Er ikke noe problem at det er tungt siden det følger med hjul. Ville kanskje valgt et annet kabinett hvis det skulle ofte på lan o.l. Finnes en test på hw.no av kabinettet. Link i sigg. Bildene er ikke spesiellt gode. Har ikke noen problemer med å anbefale kabinettet på det sterkeste. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Den sorte flaten på frontdøra, er det plexiglass ? Sota glass? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Den sorte flaten på frontdøra, er det plexiglass ? Sota glass? Frontdør av aluminium/sotet plexiglass. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Den sorte flaten på frontdøra, er det plexiglass ? Sota glass? Frontdør av aluminium/sotet plexiglass. Thx buddy. Da kan man få til en stilig effekt med litt belysning også da..? Rheobus'n hjelper også til litt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Den sorte flaten på frontdøra, er det plexiglass ? Sota glass? Frontdør av aluminium/sotet plexiglass. Thx buddy. Da kan man få til en stilig effekt med litt belysning også da..? Rheobus'n hjelper også til litt Døre er 15 mm tykk, på innsiden av døren har du ca. 8 mm å gå på. Over og under plexiglasset er det litt bedre plass. Der er det ca. 11 mm. Det gjelder da døren på kabinettet i siggen. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 noe annet istedet for i&s som er veldig bra å modde er addtronics!bla. er toppen avtagbar, så skal man gjøre noe med toppen trenger man ikke å ødelegge festene som jeg tror er på chieftec mobo tray... MANGE VIFTE PLASSER!! Men kabinettet er grisestygt, og har bare plass til 80mm vifter, noe jeg absolutt ikke foretrekker! Har sinnnnnsykt lyst på det sorte I&S toweret! Med mindre mods får man mye bedre gjennomlufting og det er mye penere.. Men dog er det veldig tungt.. Det er det eneste jeg ikke liker.. for det første er det ikke stygt! for det andre er det plass til 92mm bak og 120+80 i front pluss mange fler...! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 linker til tidligere spørsmål ved I&S 910bb http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=111216 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=106053 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=101955 Lenke til kommentar
ulv20 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har I & S EYE2000B, kjempebra kabinett for meg, med dual AMD. Hadde vannkjøling i det, og det var mange muligheter til plassering. Fint med 120 mm vifteplasser. Har også Addtronics servertower 7896, og er mellomfornøyd, nesten misfornøyd. Har etterhvert som tiden har gått, fjernet mer og mer av innmaten og laget mange hull. Vanskelig å få god luftgjennomstrømming. Demonterte idag, settes i boden imorgen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 for det første er det ikke stygt! for det andre er det plass til 92mm bak og 120+80 i front pluss mange fler...! For mine øyne er det direkte talt stygt. Hva du eller andre mener vet jeg ikke, men sånn er det. Det er hvit og ser ut som et nesten "normalt" kabinett. Slik som mitt gamle AOpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå