viste19 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei. Rmx'en min dauer bare ut når jeg skal kjøre. Har dette noe med luft/bensin skruen i forgasseren? Den er stillt på 2 runder ut. Skiftet plugg for jeg hadde det samme problemet ( med at potta hostet når jeg skulle starte igjen ). Men ser ut til at det samme har skjedd igjen. Uten hosting fra potta. Plutselig stopper pluggen å gi gnist. Skrudde ut pluggen , den var helt våt. tørket den, og den starta igjen. Regner med pluggen får for mye bensin? Hva skal jeg stille luft/bensin skruen på hvis det er det? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kan dette være det samme. Vanlige feil: -Fjusker: -Fukt på plugghette eller plugg. -Kondens - fukt i luft filteret -Starter kun på gir, og går bare på høyt turtall. smell i potta: Stabilisatoren er gått, og du må ha ny. 800kr http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=50871 Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Det du nevner skjedde før jeg fikk skiftet tennplugg. Nå var det bare -Fjusker: -Fukt på plugghette eller plugg. Fant ut at Luft/Bensin skruen var ca 4 runder utover. Så tror den fikk for mye bensin. stillte den til 1,5 runde ut. Har ikke hatt problemer til nå. Takk for svar uansett. Gir beskjed hvis den fjusker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå