Ronny#1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Trenger hjelp til å finne skjermkort med minimum 2 utganger + HDMI til min HTPC. Altså...kortet må kunne vise bilde SAMTIDIG fra samtlige utganger Legg til en link er dere grei(da prisgiuden er håpløs) Er klar til å bestille her, så....HASTER Endret 7. februar 2010 av Ronny#1 Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Slik som dette kanskje.? http://www.dinside.no/834780/ati-radeon-5450 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) AKKURAT det jeg var ute etter ja Tenker jeg bestiller fra Netshop da, også satser jeg på at det fungerer med alle 3 utgangene samtidig DISPLAY-PORT??? Er det den avlange med alle hullene i? Endret 7. februar 2010 av Ronny#1 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Altså... Jeg har en 50" bakprojeksjonsskjerm(720P/1080i) En 7" touch-skjerm (600x800)i kabinettet. En skjerm jeg bruker til vanlige data-greier Jeg sitter og skal bestille ny data-skjerm og skjermkort. Det jeg trenger er da et skjermkort som kan vise det samme på tv og kabinett-skjermen når jeg kjører iMon/iMedian Data-skjermen kommer utenom. Håper dette er forståelig Lar dette seg gjøre? Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Da kan du bruke hdmi utgangen til tven. DVI utgangen til vanlig data greier.. Og siden jeg ikke vet hvilken inngang det er på 7" så blir det vanskelig å si.. Men du har i allefall fortsatt en ledig vga utgang.. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Ok "Problemet" blir da at jeg må finne en god skjerm som har en slik kontakt som er til høyre på bildet. Den helt til venstre går da til skjermen i kabinettet, og hdmi til tv Da krysser jeg fingrene og håper dette fungerer som tiltenkt. Takk for hjelp "ekvals" Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ingen problem ronny.: Den til høyre er dvi utgangen.. om du bare har vga (slik som den til venstre) på skjermen din, kan du enkelt sette et vga dvi adapter i mellom... Eksempelvis et slikt http://img.tomshardware.com/de/2005/11/16/...um/vga_dvi1.jpg Lykke til.. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Forsent Har akkurat bestilt skjermkort, kabel og Samsung 23" skjerm med dvi-i Ukens tilbud på Netshop Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Yeah....da sitter jeg her og venter på et kort som "aldri" kommer Har jeg skjønt rett, så vil viften på ATi sine kort justere hastigheten selv etter Load? Da tar jeg gjerne imot forslag på andre skjermkort....som er på lager med eller uten vifte, som har 3 utganger som kan brukes samtidig Sitter her med nybygd maskin og får ikke blitt ferdig...bååååring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå