Gjest medlem-98070 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har drevet med vanlig tipping en stund kun for gøy, men det er jo nærmest umulig å vinne noe, og selv med 12 rett er premiene ofte latterlig dårlige... så lurer på om noen kan si hvor premiene er best dvs hvor det er best å spille på fotball Har lenge hørt om oddsbomben, men har ikke satt meg inn i det før nå, og har lyst til å prøve det neste gang... virker som du kan få ganske bra premier der hvis du er ganske safe på resultatene og tør å satse litt? Anyway ,tar gjerne imot tips fra folk som vinner i andre spill av norsk tipping også, eller burde jeg heller se på andre betting sider, finnes jo en del av de nå... Takker for tips Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 På tippekupongen må man nesten benytte systemtipping og egen programvare, hvor du kan variere vektingen av garderingen. Ellers blir det oddstipping, noe jeg finner langt mer spennende. Lenke til kommentar
djhasa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Prøv systemet til www.safebet.no , er et sinnsykt bra system! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Prøv systemet til www.safebet.no , er et sinnsykt bra system! Det virker jo som et idiotsikkert system, med en garanti på 1000 kroner fortjeneste på hver eneste av sidene. Frister å prøve det, men samtidig har jeg blitt lært opp til at om noe er for godt til å høres sant er det som oftest det... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Prøv www.betsson.com Bedre finner du ikke! Jeg er medlem der, og er utrolig fornøyd. At 1000kr i startbonus ikke høres sant ut, er det du som feiler. Lenke til kommentar
ColaBunn Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Med tipping er det bare en eneste side som gjelder, og det er betfair. Her spiller du mot andre spillere i hele verden, et så kalt exchange marked. Her får du GARANTERT best odds på alt du måtte ønske å spille på. Et eksempel her i dag: Tottenham vs Man City Norsk tipping: H: 2,35 - U: 3,10 - B: 2,75 Bettson: H: 2,30 - U: 3,30 - B: 3,20 Betfair: H: 2,30 - U: 3,60 - B: 3,45 Grunnen til at oddsen er så høy er at de tar ett max % beløp på 5 % hvis du vinner. Denne oddsen forandrer seg også siden det er en av uendelig mange in-play kamper, noe som betyr at du kan spille på hva du vil så lenge kampen spilles. Ta mitt ord på det- dette er det beste stedet å spille. Her er en link slik at du også får noe gratis peng å spille for: http://automatic-betting-bot.info/category/live-betting/ Det beste med betfair er at man kan spille mot et utfall. feks. Mot uavgjort: Da vinner man innsatsen hvis det enten blir hjemmeseier eller borteseier. Helt genialt. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Med tipping er det bare en eneste side som gjelder, og det er betfair. Her spiller du mot andre spillere i hele verden, et så kalt exchange marked. Her får du GARANTERT best odds på alt du måtte ønske å spille på. Et eksempel her i dag: Tottenham vs Man City Norsk tipping: H: 2,35 - U: 3,10 - B: 2,75 Bettson: H: 2,30 - U: 3,30 - B: 3,20 Betfair: H: 2,30 - U: 3,60 - B: 3,45 Grunnen til at oddsen er så høy er at de tar ett max % beløp på 5 % hvis du vinner. Denne oddsen forandrer seg også siden det er en av uendelig mange in-play kamper, noe som betyr at du kan spille på hva du vil så lenge kampen spilles. Ta mitt ord på det- dette er det beste stedet å spille. Her er en link slik at du også får noe gratis peng å spille for: http://automatic-betting-bot.info/category/live-betting/ Det beste med betfair er at man kan spille mot et utfall. feks. Mot uavgjort: Da vinner man innsatsen hvis det enten blir hjemmeseier eller borteseier. Helt genialt. Nja, ikke helt enig, du får ikke garantert høyest odds som du skriver. F.eks tilbød 5dimes 3.72 på City i dag og da slipper en jo 5% også. Å hedge uavgjort kan du jo gjøre hos hvilken som helst bookmaker så skjønner heller ikke poenget ditt der. Men jeg er helt enig at Betfair bør være en vesentlig del av porteføljen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå